امام جمعه شهرستان پردیس:

ضرورت مرتفع شدن مشکلات شهرستان پردیس با پیگیری مسئولان

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به مشکلات شهرستان پردیس گفت در این شهرستان مشکلاتی از جمله نداشتن بیمارستان، بالا بودن اجاره‌بها وجود دارد که با پیگیری‌های مسئولان ذی‌ربط ضروری است این مشکلات هر چه زودتر رفع شود.

کد مطلب: ۱۲۵۷۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت مرتفع شدن مشکلات شهرستان پردیس با پیگیری مسئولان

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی با بیان اینکه کودتاهای رضا‌خانی همیشه جامعه را تهدید می‌کند، تصریح کرد: یکی از تهدیدهایی که متوجه جهاد تبیین است در زمانی صورت می گیرد که انسان در ایستگاه جهاد تبیین متوقف می‌ماند و در عمل هیچ رفتاری انجام نمی‌دهد.

وی با اشاره به شهادت حجت الاسلام شیخ فضل الله محلاتی که در حمله جنگنده عراقی به هواپیمای وی به شهادت رسید، اظهار کرد: حجت الاسلام شیخ فضل الله محلاتی در بحث جهاد تبیین، بسیار قوی عمل می‌کرد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: صهیونیست‌ها در وین با حقه‌بازی می‌خواهند از ایران امتیازات بیشتری بگیرند، آنها مرتب می‌گویند توافق صورت گرفته است و بعد با اتفاقات و خیانت‌ها و بازی‌های آن‌چنانی، عملیات امنیتی و سایبری می‌خواهند به ایران شوکی وارد کنند و امتیازات بیشتری بگیرند. سیاست‌مداران ما لازم است تا با هوشیاری جلوی این کار را بگیریند.

حسینی با اشاره به برخی از مشکلات شهرستان پردیس افزود: در این شهرستان مشکلاتی از جمله نداشتن بیمارستان، آرامستان، مصلی و مکان مناسب برای اقامه نماز جمعه وجود دارد که لازم است با پیگیری های مسئولان ذی‌ربط این مشکلات هر چه زودتر رفع شود.

وی در پایان همچنین در رابطه با گرانی و تورم، رهن و اجاره‌های کمرشکن، معضل وجود سگ‌های ولگرد، تحویل ندادن به موقع واحدهای مسکن مهر، اضافه کردن فازهای جدید و اضافه شدن جمعیت شهرستان پردیس خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان به مشکلات شهرستان شد.

خبرنگار دانش‌آموز: نرگس اسماعیلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار