مدیر کل آموزش و پرورش البرز در بازدید از مدارس ساوجبلاغ عنوان کرد:

اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

کرج (پانا) - در راستای نظارت بر فعالیت‌های مدارس و بررسی وضعیت آموزشی و پرورشی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مدیر کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

کد مطلب: ۱۲۵۶۸۲۴
لینک کوتاه کپی شد
اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

علی حجر گشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز به همراه صمد پورروستا سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، محسن فلاح پور معاون آموزش متوسطه و علی شکیبا معاون آموزش ابتدایی به صورت سر زده از آموزشگاه‌های شهیدبابایی و ۱۷ شهریور شهر هشتگرد بازدید کردند.

در این بازدید مدیر کل آموزش و پرورش فعالیت این مدارس در محور‌های مختلف از جمله آموزشی، تربیتی و همچنین نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری را ارزیابی و با مدیران و کادر اداری مدارس گفت‌وگو کرد.

وی در جریان این برنامه با تشکر از تلاش کلیه فرهنگیان در راستای پیگیری برنامه‌های مدارس، کیفیت رعایت امور بهداشتی، ضد عفونی مدارس، تهیه و تدوین اطلس آموزشی و تشکیل شورای مدرسه، اطلاع رسانی به خانواده‌ها و نحوه تعامل با اولیا و همچنین تکمیل فرم‌ها توسط مدارس در سامانه و اخذ مجوز فعالیت بازدید و از نزدیک توصیه‌های لازم را به مدیران و کادر اداری مدارس ارائه کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز سلامت دانش‌آموزان را مهم‌ترین اولویت آموزش و پرورش در فرآیند یاددهی و یادگیری عنوان و تاکید کرد در فعالیت مدارس فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک اصل مهم است.

حجر گشت در پایان با اشاره به برنامه بازدید سرزده از فعالیت واحد‌های آموزشی، وضعیت مدارس را در اجرای برنامه‌ها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: بر اساس بازدید‌های صورت گرفته، عملکرد مدارس در آموزش حضوری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سایر اقدامات رضایت بخش بوده است.

گفتنی است در این بازدید مدیران مدارس، و کادر اداری مدارس نیز از نزدیک نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص فعالیت مدارس بیان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار