مدیر کل آموزش و پرورش خبر داد :

طرح نظارت میدانی از مدارس البرز آغاز شد

کرج (پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد طرح نظارت میدانی از مدارس با رویکرد رعایت پروتکل های بهداشتی، سنجش حضور دانش آموزان و ارتباط مستمربا اولیا در این استان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح نظارت میدانی از مدارس البرز آغاز شد

به گزارش ایرنا، سالا قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: این طرح با هدف بررسی وضعیت مدارس با نگاه کارشناسی و همچنین شناسایی نقاط ضعف مدارس در سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط خاص کرونایی که درآن قرار داریم عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه معاونین و کارکنان حوزه ستادی به مدت ۲ هفته وضعیت مدارس البرز را از نزدیک رصد می کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از خانواده‌ها برای حضور فرزندان خود در مدارس با تردید روبه‌رو هستند در حالی که این موضوع مهم ترین دغدغه آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

قاسمی بیان کرد: درقالب این بازدید میدانی علت کوتاهی مدیران مدارس نسبت به دستورالعمل بازگشایی مدارس در قالب اجرای پروتکل های بهداشتی و پروژه مهر ۹۹ مورد بررسی قرار می گیرد.

وی یادآور شد: نقاط ضعف مدارس به صورت تذکر شفاهی و کتبی به مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز منعکس می شود تا ظرف مدت کوتاهی مشکلات برطرف شود.

قاسمی تصریح کرد: حاصل این بازدید میدانی اطمینان بخشی به والدین برای حضور دانش‌آموزان در مدارس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی را در کنار رفع برخی از اشکالات جزئی در آماده سازی مدارس در البرز خواهد بود.

وی اضافه کرد: یکی از بال های پیشرفت و موفقیت در آموزش و پرورش را مشارکت والدین تشکیل می دهد، بنابراین برای رضایت مندی آنها از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم، زیرا دانش آموزان مهمترین سرمایه تعلیم و تربیت هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پایان تاکید کرد: امسال مدیران به دلیل وجود شیوع کرونا و نگرانی اولیا نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس با توجه به اینکه سلامت دانش آموزان در اولویت قرار دارد، نگاه ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار