با هدف تقویت روحیه کارآفرینی برگزار شد

بازارچه و جشنواره کارآفرینی دانش آموزان در مدرسه یاس نبی منطقه ۶ شهر تهران

پانا(تهران)- مدیر مدرسه هیات امنایی یاس نبی منطقه شش شهر تهران ، به مناسبت دهه ی مبارک فجر خبر از برگزاری بازارچه و جشنواره کار آفرینی دانش آموزان داد.

کد مطلب: ۱۲۵۴۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بازارچه و جشنواره کارآفرینی دانش آموزان در مدرسه یاس نبی منطقه ۶ شهر تهران

نظر به اهمیت تقویت روحیه کارآفرینی و یادگیری‌های مترتب بر تقویت مهارت آموزی و موثری برای آموزش کسب و کار دانش آموزان و تربیت اقتصادی آنان بر طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

در راستا برگزاری این جشنواره برای دانش آموزان تبیین شده است که؛ یک جامعه برای پیشرفت، نیازمند نیروی انسانی خلاق است و موفقیت برپایی این بازارچه‌ها در مدارس به همراهی دبیران و معلمان؛ تصویری واقعی از موقعیت شغلی و محیط بازار‌کار برای دانش آموزان است.

دانش آموزان این دبیرستان هم زمان با ایام مبارک دهه فجر با برگزاری بازارچه و جشنواره کارآفرینی یک روز شاد و خاطره انگیز را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای متربیان و مربیان رقم زدند که در عین حال هم به تقویت روحیه خودباوری و ضرورت آشنایی دانش آموزان با مهارت‌های حرفه‌ای و صنایع دستی کمک شد. در این بازارچه دانش آموزان با مفاهیمی، چون کارآفرینی، مشاغل خانگی، بازاریابی، خود اشتغالی آشنا شده و مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی را تمرین کردند تا تصویری واقعی از موقعیت شغلی و محیط بازار کار را برای دانش آموزان ایجاد شود.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار