الیاس گل محمدزاده:

حضور در راهیان نور، برای حفظ آرمان های انقلاب ضروری است

تبریز(پانا)- معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به رشادت‌های شهیدان دوران دفاع‌مقدس، شرکت در اردوی راهیان نور را برای حفظ آرمان‌های انقلاب ضروری دانست.

کد مطلب: ۱۲۵۴۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور در راهیان نور، برای حفظ آرمان های انقلاب ضروری است

سرهنگ الیاس گل محمدزاده در مراسم افتتاحیه اردوی مجازی راهیان نور آذربایجان شرقی ضمن تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان گفت: دهه فجر جزو روزهای افتخار آمیز است؛ چراکه دهه فجر یادآور وحدت، رشادت، ایثار و مقاومت مردم ایران در برابر ظلم و استکبار جهانی است که وظیفه ما نیز دفاع از این فرهنگ است و برای دفاع از آن باید به نسلی که آن دوران را ندیدند آرمان ها و اهداف آن زمان را انتقال دهیم که در این راستا باید خود با این موضوع آشنایی کامل داشته باشیم.

وی افزود: امروزه نیاز است برای استمرار انقلاب اهداف و آرمان‌های آن را حفظ کرده و از آن منحرف نشویم، تلاش دشمن در بحث‌های فرهنگی این است که انگیزه الهی را در این انقلاب کمرنگ کنند و با پاسداری ما دشمن نمی‌تواند مانع وحدت ما شود. دشمن بعد از ناامیدی از توطئه های مختلف خود شروع به جنگ های فرهنگی و جنگ نرم کرد اما همچنان حضور مردم و اعتقادات آنها باعث شد با شکست مواجه شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا خاطر نشان کرد: حضور در راهیان نور برای فراموش و تحریف نشدن آرمان‌های انقلاب وظیفه ما است، امروزه روایتگری و جهاد تبیین مهمترین و ضروری ترین هدف ما می‌باشد که در اردو راهیان نور به دنبال تجلی جهاد تبیین هستیم.

وی اظهار داشت: هر منطقه عملیاتی یادآور یک پیام و یک خاطره از شهیدان است؛ و این پیام چیزی نیست جز ایثار، استقامت و مقاومت جوانان در دوران دفاع مقدس که در آن زمان بحث تبعیت، نظم و انضباط کاملاً مشاهده می شد.

وی در پایان شرح داد: با وجود کرونا بسیار خرسندیم که مسئولین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی در بستر فضای مجازی این برنامه را اجرا می‌کنند و امید است با تداوم هرچه بیشتر این برنامه بتوانیم شاهد رشد آن در سال های بعد نیز باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار