جانشین فرمانده سپاه عاشورا:

وظیفه اصلی بسیج فرهنگیان تربیت معلمان کارآمد و انقلابی است

تبریز (پانا) - جانشین فرمانده سپاه عاشورا ضمن اشاره به اهمیت روایت گری و جهاد تبیین توسط معلمان در راستای شناساندن دستاورد های انقلاب اسلامی ، وظیفه اصلی بسیج فرهنگیان را تربیت معلمان کارآمد و انقلابی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه اصلی بسیج فرهنگیان تربیت معلمان کارآمد و انقلابی است

سرهنگ الیاس گل محمد زاده در همایش فصلی مدیران و فرماندهان پایگاه های کانون های بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی ضمن تبریک پیشاپیش هفته‌ معلم گفت: استقلال و پیشرفت و توسعه و وابستگی کشور در گرو آموزش و پرورش است و اگر در آن موفق باشیم در همه زمینه ها موفق خواهیم بود.

وی افزود: امروز رسالت بزرگ تربیت نوجوانان و جوانان کشور بر عهده آموزش و پرورش است و لذا رسالت پاسداری از انقلاب اسلامی با حضور بسیج فرهنگیان در آموزش و پرورش تجلی می کند.

وی ادامه داد: اکنون جنگ ترکیبی اصلی ترین هدف دشمن برای نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ امروزه نیاز جنگ ترکیبی، معلمانی با دانش سواد رسانه ای بالا است که در این راستا ارتقا معلمان متدین و انقلابی می تواند راه حل خوبی برای این مشکل باشد.

گل محمدزاده اظهار داشت: امروزه وظیفه ی بسیج فرهنگیان، تربیت معلمان کار آمد و انقلابی است. انتظار ما از آموزش و پرورش حمایت از بسیج است همانطور که تا کنون ادامه داشته است.

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب، بیان کرد: از روشنگری نباید غافل شد. دستاوردهای بسیار مهم در کشور داریم که باید تبیین شوند که در این راستا بحث اردوهای راهیان پیشرفت مطرح است که وظیفه اصلی معلمان در این اردوها، روایت گری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است. نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه اول خود با دشمنان مبارزه کرد و مدیران نمونه ای تربیت کرد. هادیان و مبلغان سیاسی باید جهاد تبیین را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار