امام جمعه همدان در مراسم نمادین زنگ انقلاب:

امروز ملت ما تعیین کننده است

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت امروز ملت ایران تعیین کننده است و به برکت انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف رشد کرده است.

کد مطلب: ۱۲۵۲۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز ملت ما تعیین کننده است

حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در مراسم نمادین زنگ انقلاب اسلامی که در دبیرستان ریحانه النبی(س) همدان برگزار شد، با اشاره به چرایی انقلاب و هزینه هایی که مردم در این مسیر متحمل شدند، اظهار کرد: در گذشته بیگانگان برای ما تعیین تکلیف می کردند؛ به طوری که حاکمان را هر زمان تشخیص می دادند، عوض می کردند.

وی با بیان این که از 1300 تا 1357، 35 هزار متخصص خارجی در کشور ما مشغول کار بودند، افزود: صنعت ما مونتاژ بود و اجازه نمی دادند از تکنولوژی برخوردار شویم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به آغاز نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) از دهه 40، خاطرنشان کرد: از سال 1340 تا 1357 مردم پشت سر امام حرکت کردند و سختی ها را به جان خریدند تا به اهدف و آرمان های خود برسند.

آیت الله شعبانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز به برکت انقلاب موشک نقطه زن می سازیم، ماهواره به هوا می فرستیم و در پزشکی و بسیاری از تکنولوژی ها و تولید علم در دنیا رتبه های اول را داریم و اینها را همان بچه هایی که در مدارس درس خوانده اند، انجام می دهند.

وی افزود: امروز ملت ما تعیین کننده است و به برکت انقلاب و نظام اسلامی در عرصه های مختلف رشد کرده ایم.

آیت الله شعبانی تصریح کرد: قبل از انقلاب، آمریکایی ها وقتی به عنوان مأمور وارد کشور ما می شدند حق توحش می گرفتند، اما در شرایط امروز شهید سلیمانی ها به راحتی آمریکا را تهدید می کنند.

وی با بیان این این که نسل گذشته کار خود را انجام داد و کشور را عزت بخشید و یه استقلال رساند، خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: امروز نوبت شما دانش آموزان عزیز است که همت کنید و کشور را پیش ببرید.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به آسیب های فضای مجازی، گفت: فضای مجازی واقعیت را آن گونه که می خواهد القا می کند و جوانان و نوجوانان ما باید مراقبت کنند تحت تأثیر این القائات قرار نگیرند.

آیت الله شعبانی با تأکید بر جایگاه معلمان در جامعه، خاطرنشان کرد: باید همواره تلاش کنیم منزلت معلم ارتقاء پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار