دلجویی از خانواده شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در همدان

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان به همراه تعدادی از مسئولان استانی روز گذشته با حضور در منزل خانواده شهدای سانحه اخیر هواپیمای اوکراینی، ضمن همدردی با خانواده شهدا، از این اتفاق ابراز تأسف کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دلجویی از خانواده شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس، امام جمعه همدان و تعدادی از مسئولین استانی با حضور در منزل خانواده شهیدان سیده زهرا نقیبی و همسرش شهید محمد عباسپور و همچنین محمدمهدی صادقی که به همراه همسر و دختر خود، بهاره حاج‌ اسفندیاری و آنیسا صادقی در این سانحه هوایی شهید شدند دلجویی کردند.


در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که این مصیبت بزرگ، کام همه مردم ایران را تلخ کرده است، اظهار کرد: امروز تنها خانواده این شهدا عزادار نیستند، بلکه همه ملت ایران عزادار از دست دادن این عزیزان هستند.
آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی یادآور شد: بنده و مسئولان استان جهت ابراز همدردی برای این اتفاق که مصیبت بسیار سختی بود در منزل شما حاضر شده‌ایم.
محمدرضا عدالتخواه، مدیرکل دادگستری همدان نیز که به نیابت از رییس قوه قضائیه در این دیدارها حاضر شده بود، ضمن تسلیت به خانواده شهدا حادثه هوایی، تصریح کرد: این حادثه نه تنها خانواده‌های این عزیزان بلکه همه ملت و مردم ما را داغدار کرده است.
سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان نیز در این دیدارها با تأکید بر این که از دست دادن عزیزان غم بسیار بزرگی است، گفت: بنده از طرف فرمانده کل سپاه پاسداران جهت عرض تسلیت به منزل شما بزرگواران آمده ام و من را به عنوان کسی که خود خانواده شهید است در غمتان شریک بدانید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار