سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش:

 فعالیت‌ها باید «جهادی»، «انقلابی» و در عین حال «هدفمند» باشد

تهران (پانا) - سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت فعالیت‌ها باید به شکل جهادی و انقلابی و در عین حال هدفمند انجام شوند و در این مسیر حفظ روحیه برادری و اخوت، بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
 فعالیت‌ها باید «جهادی»، «انقلابی» و در عین حال «هدفمند» باشد

مصطفی عطاران، در آئین معارفه خود که با حضور وزیر آموزش و پرورش، به عنوان سرپرست مرکز حراست معرفی شد، با گرامیداشت یاد و خاطر همه شهدا و سالروز شهادت مصطفی احمدی روشن و با آرزوی طول عمر باعزّت برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، اظهار کرد: «نظام اسلامی»، امانتی است که خداوند بر عهده نسل ما و سایر نسل ها گذاشته است و چنان که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی(ره) فرموده است: حفظ نظام اسلامی، از اوجب واجبات است .

وی افزود: برای حفظ و سلامتی نظام جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم؛ لذا شرط نگه داشتن نظام، به کار گیری نیروهای سالم و جلوگیری از آسیب های نظام است.

عطاران تصریح کرد: در مجموعه ای کار می کنیم که قرار است سند تحول بتیادین آموزش و پرورش را اجرایی و محقق کنیم. باید تلاش کنیم در نظام تعلیم و تربیت، واژه «مربّی»، تحقق واقعی پیدا کند تا اهداف تربیتی محقق شود.

سرپرست مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: باید با ارتباط با خداوند، توسل به معصومین علیهم السلام، اطاعت از رهبری معظّم انقلاب(مدظله العالی) و انجام کارهای جهادی، امور را به پیش ببریم.

وی افزود: کارهای ما باید به شکل جهادی و انقلابی و در عین حال هدفمند انجام شوند و در این مسیر حفظ روحیه برادری و اخوّت، بسیار مهم است.

عطاران، گفت: امیدواریم بتوانیم آنگونه که خواست خداوند است، انجام وظیفه کنیم و در راستای منویّات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) کار را با قوّت هر بیشتر، به پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار