رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش:

حراست نقش موثری در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان‌ها دارد

تهران (پانا) - رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در همایش آموزشی- توجیهی کارکنان حفاظت فیزیکی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان گفت نیروهای حراست و حفاظت فیزیکی نقش موثری در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان‌ها دارند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
حراست نقش موثری در حفظ امنیت و صیانت از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان‌ها دارد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مصطفی عطاران با اشاره به آیه شریفه «أَلَمْ أَعْهَدْ إِلَیْکُمْ یَا بَنِی آدَمَ أَنْ لَا تَعْبُدُوا الشَّیْطَانَ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبِینٌ ﴿۶۰﴾» سوره یاسین اظهار کرد: راه سعادت انسان بندگی خدا و دوری از شیطان است.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم انسانی مخلص، با هوش و فداکار بود، گفت: حاج قاسم همیشه در صراط مستقیم زندگی کرد و در همین راه شهید شد و تمامی دوران عمر شریف خود را در میدان بود.

عطاران با بیان اینکه همه تلاش دشمن و شیطان این است که بندگان خدا را اغوا کند افزود: این اقدام شیطان ناشی از تکبر و خودخواهی شیطان بود که نمی‌خواست در برابر انسان کرنش کند، پس طغیان کرد و قسم خورد که همه بندگان خدا را اغوا کند و ذهن‌های افراد را در تحت فرمان خود قرار داده و به راه باطل بکشاند.

رئیس مرکز حراست با بیان اینکه حاج قاسم در برابر جنود شیطان مجاهد فی سبیل‌الله بود، گفت: نقش شیطان گول زدن انسان‌ها، تفکر خطا را به نام تفکر صحیح جا زدن و باطل را به جای حق جا زدن است که در وجود حاج قاسم هیچ وقت نفوذ نکرد.

عطاران افزود: شیطان همه را گول می زند غیر از افراد مخلص را که کار خالصانه برای خدا انجام می‌دهند و فقط برای خدا خدمت می‌کند که شهید قاسم سلیمانی مصداق انسان مخلص است که حضور، جهاد، رفتار، کردار و شهادت او بر ملت تاثیر گذار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: ۴۳ سال، دشمنان مستمرا به دنبال شکست انقلاب هستند و با استفاده از ابزارهای گوناگون، بر اساس مقتضای زمان و با استفاده از روش‌های مختلف ماهواره، رادیو، تلویزیون و امروز فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به ارزش‌های نظام اسلامی هستند.

عطاران با بیان اینکه از حفاظت فیزیکی حسن خلق را یاد گرفتم، گفت: تواضع و فروتنی، ابراز ارادت به پیشکسوت، سالخورده و جوانی که خواسته‌ای دارد، اقتدار عمل، خویشتن‌داری، صبوری و توصیه به صبر، امانتداری و حفظ اسرار از مهم‌ترین ویژگی‌های کارکنان حفاظت فیزیکی است.

رئیس مرکز حراست خاطرنشان کرد: تحقق اهداف تربیتی و آموزشی در نظام تعلیم و تربیت مدیون و مرهون امنیتی می‌باشد که در حفاظت فیزیکی ادارات فراهم شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار