ارسال ششمین مرحله تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین بزرگداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و ارسال ششمین مرحله تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس، گفت: در راستای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین باید به سمت مدارس صالحی پیش رفت که خروجی و محصول آن افراد بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی باشد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
ارسال ششمین مرحله تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس

محمد خلیل عسکری، در این مراسم گفت: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری به شهید سلیمانی باید به چشم یک راه و مکتب و مدرسه درس‌آموز نگاه کرد.

به گفته وی، خوشحالیم که در عصر کنونی حاج قاسم سلیمانی‌ها باعث شدند که دانش‌آموزان قهرمانان حقیقی زمان خود را ببینند و لمس کنند.

عسکری گفت: امروز مفتخریم با هدایت و برنامه‌ریزی اداره آموزش و پرورش عشایر 40 میلیارد تومان لوازم آموزشی و پرورشی شامل تبلت، گوشی، پوشاک و لوازم التحریر به دانش‌آموزان مدارس عشایری سراسر فارس ارسال کنیم.

وی گفت: این بسته‌های آموزشی و پرورشی به 12 هزار دانش‌آموز عشایری فارسی تعلق خواهد گرفت.

به گفته رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس، ششمین مرحله ارسال تجهیزات آموزشی و پرورشی به مدارس عشایری فارس با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال انجام می‌شود.

بهنام حیدری در این مراسم گفت: این تجهیزات شامل پوشاک، تبلت، گوشی، کفش، لوازم التحریر و برخی اقلام ویژه مدارس شبانه‌روزی است.

رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس گفت: این اقلام برای 12 هزار دانش‌آموز مدارس عشایری فارس که شامل 8 هزار دانش‌آموز ابتدایی و 4 هزار دانش‌آموز متوسطه اول و دوم است، ارسال می‌شود.

حیدری گفت: این اقدامات در قالب توسعه عدالت آموزشی انجام گرفته است تا غبار محرومیت را در مناطق کمتر برخودار پاک کنیم.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش، استانداری فارس، اداره کل آموزش و پرورش فارس، اداره کل نوسازی مدارس، سپاه فجر استان، اداره کل امور عشایر ، دادگستری فارس و خیرین گرانقدر در تهیه این اقلام نقش داشتند.

رییس اداره آموزش و پرورش عشایری فارس گفت: افتخار می‌کنیم که شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از عشایر استان کرمان بود و وظایف ما این است که در مدارس عشایری مکتب شهید سلیمانی را ترویج کنیم.

در پایان مراسم از جمعی از فرهنگیان بازنشسته اداره اموزش و پرورش عشایر فارس تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار