سردار یدالهی: مدیریت شهید سلیمانی، باید در کتب درسی تدریس شود

شیراز (پانا) - به گفته رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس، مدیریت جهادی شهید سلیمانی در میدان‌ها باید وارد کتاب‌های دانش‌آموزان شود تا آن‌ها نیز از این گنجینه ارزشمند بهره‌مند شوند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سردار یدالهی:  مدیریت شهید سلیمانی، باید در کتب درسی تدریس شود

سردار لطف الله یدالهی در آیین سه‌شنبه‌های مهدوی و بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی در اداره کل آموزش و پرورش گفت: امنیتی که امروز در جمهوری اسلامی ایران شاهد آن هستیم مدیون خون شهید سلیمانی و همرزمان وی است.
رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری شهید سلیمانی دنبال دیده شدن نبود اما به لطف خدا همه دنیا می‌خواهند او را ببیند.

یدالهی گفت: بنا به فرموده امام، حفظ جمهوری اسلامی از واجب‌ترین مقدسات است و در همین راستا همه ما تکالیف بزرگی بر دوش داریم.
وی گفت: باید از ظرفیت‌های مکتب شهید سلیمانی در آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران که اتاق فکر کشور است به نحو مقتضی و شایسته بهره بگیریم.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: بهترین بستر برای کارکردن و شناسایی دقیق مولفه‌های مکتب شهید سلیمانی آموزش و پرورش است و ما باید به وسیله معلمان این مکتب را ادامه دهیم.

سردار یدالهی گفت: مکتب شهید سلیمانی سرشار از مضامین و مفاهیم تربیتی و اخلاقی است که بسیار به درد دانش‌آموزان نسل امروز می‌خورد.
وی گفت: برای شهید سلیمانی یاس و ناامیدی و متوقف شدن معنایی نداشت زیرا او با خدا پیوند داشت و با قرآن مانوس بود.
رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس گفت: شهید سلیمانی نه تنها ظرفیت‌های کشورمان را می‌شناخت بلکه ظرفیت‌های کشورهای سوریه، عراق و افغانستان و ... را نیز شناسایی کرده بود.
وی گفت: اگر دیروز در سوریه و سایر کشورها با نیروهای تکفیری نمی‌جنگیدیم امروز باید در کشور خودمان با آنها می‌جنگیدیم.
مراسم سه شنبه‌های مهدوی هر هفته در روز سه شنبه صبح در این اداره کل برگزار می‌شود و امروز این مراسم همراه با استقبال و تشییع پیکر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار