آموزش و پرورش پرچم‌دار نبرد تمام‌عیار فرهنگی امروز است

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و‌پرورش فارس با اشاره به اینکه امروز نه در میدان جنگ نظامی بلکه یک جنگ تمام عیار فرهنگی در حال رخ دادن است، گفت میدان دار و پرچم دار این نبرد آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش پرچم‌دار نبرد تمام‌عیار فرهنگی امروز است

محمد خلیل عسکری، در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر مقارن با سوم خردادماه و در جلسه سه شنبه‌های مهدوی در جمع کارکنان اداره کل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "خرمشهرها در پیش است" گفت: امروز نه در میدان جنگ نظامی بلکه در یک جنگ تمام عیار فرهنگی قرار داریم.

مدیرکل آموزش و‌پرورش فارس گفت: میدان دار و پرچم دار این نبرد آموزش و پرورش است.

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در فارس نیز که در این جلسه به مناسبت سه شنبه های مهدوی سخنرانی داشت ضمن اشاره به حدیث ( فقد مُلِئَت بُطونُکُم مِن الحَرامِ )گفت: تاثیر نگذاشتن حرف های معصوم بر روی افراد، بخاطر پرشدن شکم‌ها از حرام بوده، بنابراین کسانی می توانند منتظران امام عصر باشند که به کسب لقمه حلال توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شیخ علیرضا حدائق ضمن اشاره به آیات 7و8 سوره زلزال گفت: هر کس به قدر ذره‌ای کار نیک کرده، (پاداش) آن را خواهد دید و هر کس به قدر ذره‌ای کار زشتی مرتکب شود، آن هم به کیفرش خواهد رسید بنابراین باید بسیار دررفتارمان دقت نظر داشته باشیم.

مدیربنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در فارس ضمن تاکید بر رعایت انصاف گفت: به گونه‌ای رفتار و عمل کنیم که خداوند راضی باشد، به عبارتی مشکل دیگران را مشکل خودمان بدانیم و بعنوان نمونه به گونه ای با مشتری و ارباب رجوع برخورد کنیم که دوست داریم با خودمان رفتار شود.

حدایق ضمن اشاره به نامه 31 نهج البلاغه گفت: نَفس را ترازوی بین خود و دیگران قرار دهیم و برای دیگران آن چیزی را بپسند که برای خود می پسندی و برای دیگران نپسند آنچه برای خود نمی پسندی و دقت داشته باشیم که ظلم نکنیم چرا که دوست نداریم که به ما ظلم شود.

مدیر بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) در فارس خستگی‌ناپذیری را یکی از ویژگی‌های شیعه دانست و گفت: در روایات اهل بیت علیهم السلام، به تلاشگری و خستگی‌ناپذیر بودن سفارش شده بنابراین باید با قلم و عمل تاثیرگذار باشیم و برای خدا و خدمت به خلق کار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار