معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل:

تمام اهداف، ماموریت‌ها و چشم‌انداز سند بنیادین آموزش و پرورش رسیدن به حیات طیبه است

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل عنوان کرد تمام اهداف، ماموریت‌ها و چشم‌انداز سند بنیادین آموزش و پرورش رسیدن به حیات طیبه است.

کد مطلب: ۱۲۴۴۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تمام اهداف، ماموریت‌ها و چشم‌انداز سند بنیادین آموزش و پرورش رسیدن به حیات طیبه است

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در جمع کارشناسان و مربیان تشکل‌های دانش آموزی پیشتازان مناطق و نواحی ۱۹گانه استان که در کانون فرهنگی، تربیتی دخترانه عصمت ناحیه یک اردبیل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: بر اساس سند تحول، تربیت دینی و اخلاقی- تربیت سیاسی و اجتماعی- تربیت زیستی و بدنی- تربیت هنری و زیبا شناختی- تربیت اقتصادی و حرفه ای- تربیت علمی و فناوری -ساحت هایی هستند که تعلیم و تربیت دانش آموزان بر اساس آنها صورت می گیرد.

وی افزود: رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان است که بر اساس سند تحول بنیادین در ساحت های شش گانه، باید دانش آموزانی تربیت شوند که در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در سند تحول بنیادین، محور فعالیت های مدارس باید بر پنج عنصر علم، ایمان، اخلاق، عمل و تفکر صورت گیرد و تمام اهداف، ماموریت‌ها و چشم انداز سند بنیادین آموزش و پرورش رسیدن به حیات طیبه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار