برگزاری نشست تخصصی معاونین و کارشناسان معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق اردبیل

اردبیل (پانا) - در راستای تبیین فعالیت‌های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی در سال جدید، نشست تخصصی معاونین و کارشناسان معاونت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق و نواحی اردبیل بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۶۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تخصصی معاونین و کارشناسان معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی مناطق اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در این نشست سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با تبیین برنامه های مقام عالی وزارت آموزش وپرورش در حوزه تعلیم و تربیت و نیز تشریح سیاست های معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت پرداخت و در ادامه ضمن اشاره به سیاست جدید آموزشی مبنی بر حضوری شدن کلیه فعالیت های آموزشی و پرورشی خواستار ارتقای برنامه های فرهنگی و هنری، فعالیت های قرآن و نماز در مدارس شد.

وی حضور دانش آموزان در مدارس را فرصت مناسب برای مشاوران به منظور ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی به دانش آموزان دانست و از مدیران و مشاوران خواست تا بر اساس دستورالعمل فوریت های روانی و اجتماعی و نیز نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان از تمامی ظرفیت ها و فرصت ها برای کاهش آسیب های اجتماعی در دانش آموزان تلاش کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان با اشاره به اهمیت نشاط اجتماعی در مدارس و ضرورت توجه به تامین و ارتقای این مهم، استفاده از برنامه های اردویی، فرهنگی، هنری و بازدیدهای علمی و تفریحی و برگزاری جشنواره های درون مدرسه ای را در این راستا اثربخش توصیف کرد.

در ادامه این نشست روسای ادارات داخلی معاونت پرورشی و فرهنگی و مدیر سازمان دانش آموزی استان به تبیین برنامه های خود پرداخته و به سوالات مناطق و نواحی پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار