هنر اکسیر تکامل، تحول، تحرک و ترقی است

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی خواستار توجه بسیار زیاد به هنر و ارزش هنر شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
هنر اکسیر تکامل، تحول، تحرک و ترقی است

طاهر علمی اظهار کرد: ارزش و مقام بسیار بالای دهه بصیرت برای کشور بسیار مهم است و ما باید برای این دهه ارزشمند و مهم ارزش قائل شویم تا ارزش این دهه دیده شود.

وی ادامه داد: در نهم دی ماه بصیرت خوبی در مردم ایجاد شد. دشمن شناسی مردم باعث شد تا این فتنه خاموش شود. مردم در همه عرصه ها به صورت مجاهدانه ورود کردند. بصیرت یعنی تضمین کننده انقلاب. دهه بصیرت میثاق با ولایت و فرصت مناسبی برای تبیین اهمیت ولایت فقیه است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: در کنار دهه بصیرت، می توان به شهادت شهید سلیمانی که شهیدی والا مقام و نمونه برجسته تربیت شده اسلام و مکتب امام و انقلاب است اشاره کرد. این شهید، یک مجاهد مخلص و شجاع در میدان های نبرد با شیاطین و داعش بود. یکی از ویژگی های وی اخلاص بود. هرکسی به دنبال نشان دادن خودش است، ولی شهید سلیمانی برای نشان دادن خدا بود.

وی خاطرنشان کرد: دومین ویژگی وی سرباز ولایت بودن است. یعنی تواضع و فروتنی به رهبر در او موج می زد. وی از دنیوی بودن دور بود ولی در عین حال مردم گرا، تکلیف گرا و استقامت‌گرا بود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در مورد نگارخانه تازه تاسیس گفت: این نگارخانه ظرفیت بزرگ برای نمایش دستآوردهای هنری دانش آموزان و معلمان است. در کنار کانون های پرورشی و فرهنگی باید یک نگارخانه هم وجود داشته باشد.

علمی با اشاره به اینکه این نگارخانه تنها مختص ناحیه 5 نیست و برای استفاده تمامی نواحی تشکیل شده است ادامه داد: هنر اکسیر تکامل، تحول، تحرک و ترقی است. هنر اساسی ترین نقش در حرکت تحولاتی در انسان را دارد. در هرجمعی به طور قطع هنر خودش را نشان داده است و ما باید در زمینه توجه زیادی داشته باشیم. هنر را گرانبها نگاه کنیم و به هنر ارزش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار