آقامیرزایی: به کسب یک مدال در بازی‌های آسیایی قانع نیستم

تهران (پانا) - ملی‌پوش کایاک ایران گفت به کسب یک مدال در بازیهای آسیایی قانع نیستم و با یک کار تیمی می‌خواهم در چند ماده صاحب مدال شوم.

کد مطلب: ۱۲۴۲۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد
آقامیرزایی: به کسب یک مدال در بازی‌های آسیایی قانع نیستم

علی آقامیرزایی در گفت‌وگو با روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، در مورد تمریناتش قبل از شروع اردوهای ملی توضیح داد: بعد از بازگشت از المپیک پس از ۱۰ روز استراحت، تمرینات استقامتی را زیر نظر ایرج اقلیمی شروع کردم و تقریبا به مدت ۳ ماه تمرینات پرفشار استقامتی را به طور منظم انجام دادم و شکر خدا شرایط تمرینی‌ام در فصل پاییز عالی بود و طبق برنامه پیش رفتم.
او در خصوص مرحله‌ی اول اردوهای تیم ملی که در دریاچه‌ی آزادی تهران در حال برگزاری است اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات به صورت ترکیبی از سرعت و استقامت پیش می‌رود و از آنجایی که تقریبا ۸ ماه تا آغاز بازیهای آسیایی زمان داریم، مربی جدید از همان روز اول تمرینات را با شدت بالا شروع کرده‌ است و تمرینات زودتر شکل تخصصی‌ و جدی‌ پیدا کرده تا زمان از دست رفته جبران شود. مطمئناً شرایط برای کسانی که بدون آمادگی قبلی در اردو حضور پیدا کردند، آسان نیست.
آقامیرزایی افزود: امیدواریم که پس از پایان این اردو، شرایط برای برگزاری اردو در مناطق گرمسیر فراهم شود چون به مرور وارد فاز سرعت در تمرینات می‌شویم و انجام تمرینات سرعتی در آب‌وهوای سرد، امکان‌پذیر نیست و نتیجه‌ی دلخواه را برای ما به همراه نخواهد داشت.
قایقران المپیکی کشورمان در رابطه با وضعیت آمادگی‌اش گفت: از نظر آمادگی بدنی در بهترین شرایط هستم و امیدوارم نتیجه‌ای که در مسابقات کسب سهمیه المپیک داشتم و توانستم به عنوان قهرمانی برسم را در بازیهای آسیایی تکرار کنم و در رقابت با رقبای چینی مدال طلا را کسب کنم.
وی اضافه کرد: اگر شرایط برای شرکت در یک یا چند مسابقه قبل از بازیهای آسیایی فراهم شود، بسیار خوب می‌شود و می‌توانیم در این مسابقات خود را محک بزنیم.
او در مورد توانایی فنی پدرو سنا گفت: اگر بخواهیم از نظر فنی او را مورد بررسی قرار دهیم باید بگویم که وی در ۴ دوره المپیک حضور داشته و حتی یکی از قایقرانان تحت هدایتش چندین مدال جهانی و المپیک کسب کرده است. وی جزو مربیانی است که به چم و خم قایقرانی آشناست.
او در خصوص تجربه‌ی تمرین زیر نظر این مربی برزیلی ادامه داد: مربی جدید حساسیت خاصی روی تکنیک پارو زدن دارد و از اولین روز شروع اردو‌ها نکات ریزی را گوشزد کرده است که باعث بهبود تکنیک پارو زدن در من و سایر ورزشکاران شده است.
ملی‌پوش کشورمان به این سوال که "چه مقامی را در بازیهای آسیایی برای خود پیش‌بینی می‌کنی؟" پاسخ داد: در ورزش و به خصوص رشته‌های رکوردی مانند قایقرانی نمی‌شود نتایج را پیش بینی کرد اما به یک مدال در هانگژو قانع نیستم و امیدوارم با کسب چندین مدال که حداقل یکی از آنها طلا باشد، برای کشورم افتخار آفرینی کنم
آقامیرزایی در پایان اظهار کرد: از فدراسیون قایقرانی بابت شرایط خوب تمرینات تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط و امکانات لازم تا روز مسابقات فراهم باشد و بتوانیم در یک کار گروهی منسجم، نتیجه‌ای بی‌نظیر در بازیهای آسیایی کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار