خدمت در سایه وحدت و همدلی اساس کار فرمانداری بوشهر است

بوشهر(پانا) - فرماندار بوشهر گفت وحدت و همدلی لازمه  مسیر خدمت‌رسانی به مردم است که این مهم در اولویت فرمانداری بوشهر قرار دارد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در سایه وحدت و همدلی اساس کار فرمانداری بوشهر است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی در آیین تکریم و معارفه بخشدار ویژه جزیره خارگ اظهار کرد: رویکرد دولت مردم خدمت صادقانه همراه با تکریم است که این مهم در حوزه‌های مختلف فرمانداری بوشهر و بویژه بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری مورد توجه است.
او گفت : مردم جزیره خارگ تاریخی سراسر شکوه و عزت‌مندانه دارند که به تناسب این کارنامه زرین باید نهایت خدمت رسانی به آن صورت گیرد.
رحیمی ادامه داد: در این زمینه بخشداری ویژه خارگ باید بتواند با نهایت ظرافت و دقیق مسائل و مشکلات مردم را شناسایی و برای حل آنها با روحیه جهادی و انقلابی وارد میدان شود.

وی افزود: در فرمانداری بوشهر نیز نگاهی جدی بر حل مشکلات جزیره خارگ معطوف شده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

فرماندار بوشهر گفت: مردم نجیب و پاک فطرت جزیره خارگ لایق بهترین خدمات بوده و شایسته نیست تا در مسائلی جزئی با مشکلات دست و پنجه نرم کنند.

وی افزود: بخشدار جدید خارگ نیز باید بتواند در تعامل و وحدت با نخبگان جزیره مسیر خدمت به مردم این جزیره به عنوان مروارید خلیج فارس فراهم کند‌.

در این آیین با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر، جواد لقمان زاده مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر و جمعی از مسئولان خارگ، از خدمات ناصر ابراهیمی بخشدار پیشین قدردانی و محمدرضا دشتی‌زاده به عنوان بخشدار ویژه خارگ معرفی شد.

در کارنامه دشتی‌زاده رئیس حراست عملیات عمومی خارگ، عضو مجمع بسیج اندیشه‌ورز و بسیج مهندسین، عضو هیات نظارت بر انتخابات جزیره خارگ، دبیر کارگروه مسئولیت های اجتماعی شرکت پایانه های نفتی ایران و عضو ستاد مبارزه با کرونا خارگ دیده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار