بخشدار ویژه خارگ:

همکاری صنایع با آموزش و پرورش در خارگ ضروری است

خارگ( پانا) - بخشدار ویژه خارگ گفت: با توجه به وسعت برنامه های آموزش و پرورش همکاری همه صنایع و دستگاه های اجرایی با این نهاد در این جزیره ضروری است.

کد مطلب: ۸۲۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
همکاری صنایع با آموزش و پرورش در  خارگ ضروری است

محمود رضایی در نشست شورای آموزش و پرورش بخش خارگ افزود: همه تلاش آموزش و پرورش ایجاد محیطی شاد و آموزنده برای دانش آموزان است که پس از پایان فصل تابستان به مهارت های لازم دست یافته باشند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع اوقات فراغت اظهار کرد: یادگیری مهارت‌های زندگی، تقویت روابط اجتماعی، آشنایی با مفهوم سلامت اجتماعی، پرورش خلاقیت و شکوفایی استعدادها از جمله اهداف مراکز فرا آموز است.

رضایی ادامه داد: مرکز فرا آموز در تابستان و همزمان با تعطیلی مدرسه ها خدمات آموزشی خود را در قالب طرح اوقات فراغت به دانش آموزان ارایه می کند.

وی بیان کرد: مدیریت عملیات عمومی با هماهنگی شرکت پایانه های نفتی و مجتمع پتروشمی خارگ با اختصاص 400 میلیون ریال نسبت به تامین 2دستگاه اتوبوس برای برگزاری اردوی دانش آموزی برای 80 نفر از مرداد تا آذر ماه امسال به مقصد شهرستان رامسر در نظر دارد.

رضایی اضافه کرد: همچنین مدیریت عملیات عمومی خارگ نسبت به اختصاص اماکن ورزشی (سالن و استخر) و 2 دستگاه مینی بوس برای رفت و آمد دانش آموزان شرکت کننده در کلاس های اوقات فراغت برنامه ریزی کرده است.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به ضرورت تقویت بنیه علمی دانش آموزان در این بخش افزود: همه صنایع و دستگاه های اجرایی در اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و کلاس‌های مهارتی در این جزیره مشارکت کنند.

رضایی اضافه کرد: اگر کلاس های کنکور و فوق برنامه خوب و موثر اجرا شود خانواده ها برای ارتقای کیفیت آموزشی فرزندان خود هزینه می کنند.

وی بیان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ برای برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی و کنکور 200 میلیون ریال و دارایی، گمرک، تامین اجتماعی، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره بنادر و دریانوردی نیز هر کدام نسبت به تخصیص هر اداره 200 میلیون ریال را به این طرح اختصاص داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار