مدیر آموزش و پرورش منطقه یک در مراسم تقدیر از منتخبین استانی معلمین پژوهنده و مدیران پژوهش محور عنوان کرد:

پژوهش عامل پویایی و سلامت همه نهاد ها و سازمان‌ها به ویژه آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - در مراسم تقدیر از منتخبین استانی معلمین پژوهنده به مناسبت هفته پژوهش انجام شد؛ مدیر آموزش وپرورش منطقه یک پژوهش را عامل پویایی و سلامت همه نهاد ها و سازمان‌ها به ویژه آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۱۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش عامل پویایی و سلامت همه نهاد ها و سازمان‌ها به ویژه آموزش و پرورش  است
روز سه شنبه ٣٠ دی ماه ١۴٠٠ مراسم تقدیر از معلمین پژوهنده با حضور ابولقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه یک، محمد طاهری؛ معاون پژوهش و نیروی انسانی منطقه و اعضای شورای معاونین منطقه، عطوفی کارشناس مسئول پژوهش در سالن همایش معلم به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.
ابولقاسم حدادی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ضمن تبریک به همکاران برگزیده و حوزه معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی منطقه اظهار کرد: مشارکت چشمگیر فرهنگیان منطقه در اقدام پژوهی و سایر فعالیت های پژوهشی نشان از تلاش همکاران دارد.
وی پژوهش را عامل پویایی و سلامت همه نهاد ها و سازمان ها به ویژه آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: نتایج پژوهش فرهنگیان باید در عمل مورد استفاده مدارس قرار گیرد.
محمد طاهری، معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه یک نیز گزارش کاملی از روند فعالیت های پژوهشی منطقه ارائه کرد و با اشاره به رشد حضور همکاران فرهنگی در مسابقات مختلف پژوهشی تصریح کرد: باید جریان های آموزشی و پژوهشی در سطح منطقه و مدارس حمایت شود و در راستای ارتقاء سیستم یاددهی و یادگیری بهتر و به روزتر استفاده از فناوری های نوین توصیه کرد.
در پایان جلسه خلاصه اقدام پژوهی یکی از معلمان پژوهشگر منطقه ارائه و از برگزیدگان استانی و مدیران ایستگاه های پژوهشی و نیز مدارس پژوهش محور تقدیر شد.
گفتنی است؛ در حاشیه این مراسم به مناسبت فرا رسیدن یعنی شب یلدا دانش آموزان خوش ذوق و هنرمند هنرستان نادره حق شناس سفره یلدایی با پهنای زبیای طولانی ترین شب سال را آراستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار