حدادی: طرح جابربن حیان فرصت مناسبی برای بروز استعدادهای دانش آموزان است

تهران(پانا)- در همایش تقدیر از دانش آموزان برگزیده و فرهنگیان فعال در حوزه برگزاری طرح جابربن حیان آموزش و پرورش منطقه1 حدادی،مدیر آموزش و پرورش منطقه1 بر تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
حدادی: طرح جابربن حیان  فرصت مناسبی برای بروز استعدادهای دانش آموزان  است
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، با حضور ابوالقاسم حدادی، مدیر آموزش و پرورش منطقه1، مهربخش، طاهری، معاونین و برخی از اعضای شورای مدیریتی آموزش و پرورش منطقه1 همایش تقدیر از دانش آموزان برگزیده و فرهنگیان فعال در حوزه برگزاری طرح جابربن حیان آموزش و پرورش منطقه1 در سالن همایش معلم منطقه برگزار شد.
این نشست که بارعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و با حضور تعداد اندکی از دانش آموزان برگزیده و اولیاء آن ها برگزار شد. حدادی، با تاکید بر تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، طرح جابربن حیان را فرصتی برای بروز استعدادهای دانش آموزان در زمینه های مختلف دانست و از دانش آموزان فعال در این زمینه، معلمان و مربیان آن ها، همکارن فرهنگی و خانواده های این دانش آموزان قدردانی کرد.
حمیدرضا مهربخش معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه1 نیز در ابتدای مراسم ضمن قدردانی از تلاش همه ی همکارانش در اداره و مدارس به ویژه مسئول گروه های آموزشی مقطع ابتدایی منطقه، استقبال از این طرح علی رغم شرایط بروز ویروس کرونا و عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس را قابل تحسین و ارزشمند توصیف کرد.
در پایان مراسم به برگزیدگان منطقه ای و استانی این مسابقات به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار