فولادوند در آیین تجلیل از پژوهشگران منطقه ۴:

اصل مهم در حوزه پژوهش، توسعه فرهنگ پژوهش است

هنرستان‌ها مهم‌ترین عنصر تولید اشتغال در جامعه هستند

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره بر نقش مهم پژوهش؛ بر نهادینه شدن فرهنگ پژوهش در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اصل مهم در حوزه پژوهش، توسعه فرهنگ پژوهش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ آیین تجلیل از پژوهشگران برتر منطقه ۴ با حضور احمد نادری نائب رییس اول کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس، شیوا قاسمی پور عضو هییت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، زهرا شیخی؛ سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، احمدی لاشکی؛ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آ دری؛ معاون آموزش متوسطه شهر تهران، لیثی؛ مسئول پژوهش سراهای شهر تهران و با حضور محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ و اعضای شورای معاونین صبح امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در مرکز باقرالعلوم برگزار شد.

فولادوند هفته پژوهش را فرصتی مهم برای توسعه فرهنگ پژوهش دانست و اظهار کرد: اصل مهم در حوزه پژوهش توسعه فرهنگ پژوهش است و باید در جامعه امروز ما نهادینه شود که از آن غافل شده ایم. باید دانش آموزان و فرزندانمان را آموزش دهیم و فواید آن را بشناسانیم. چرا که این فرهنگ در دراز مدت نتیجه بسیار والایی خواهد داشت. باید به پژوهش سراها با نیروی متخصص و تجهیزات جایگاه ویژه ای دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر نقش هنرستان ها در حل معضل اشتغال جامعه اظهار کرد: هنرستان ها از مهم ترین عناصر تولید اشتغال در جامعه هستند. یکی از ابزارهای اشتغال در جامعه توسعه هنرستان هاست، چرا که هنرستان نیروی کار را مستقیما وارد بازار کار خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار