با حضور مسئولان وزرات آموزش و پرورش:

آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد

تهران(پانا) - در این مراسم از زحمات عبدالرضا فولادوند تقدیر و علیرضا کریمیان به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد

محسن بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع به نمایندگی از شورای معاونین اداره کل در این مراسم یکی از ویژگی های مثبت عبدالرضا فولادوند را ارتباطات قوی برون سازمانی وی عنوان کرد که در ثبت املاک، شورای شهر و موارد مربوط به شهرداری و ... موثر بوده است.

وی یکی از نکات مثبت دیگر مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران را سلامت در کار و تاکید بر ضوابط قانونی برشمرد و گفت: در زمان فعالیت ایشان، کمترین میزان شکایات را داشتیم، اعتماد به کار تخصصی و فنی بخش ها از جمله در حوزه سرویس مدارس، نظام مندی حامل های انرژی و .... از دیگر نتایج عملکرد فولادوند بوده است.

بهارلو در ادامه با اشاره به اقدامات موثر عبدالرضا فولادوند در زمینه توسعه منابع و درآمدهای اختصاصی و همچنین ارتقاء منابع نیروی انسانی و همچنین حفظ جایگاه آموزش و پرورش شهر تهران تقدیر کرد.

بهارلو در ادامه توجه فولادوند به مجموعه های خیریه نظیر کودکان کار و کودکان بازمانده از تحصیل را ارزشمند قلمداد کرد و به نمایندگی از مجموعه معاونین از وی قدردانی کرد.

وی در پایان علیرضا کریمیان را از مدیران باسابقه آموزش و پرورش خواند و ابراز امیدواری کرد که با حضور وی، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران از جایگاهی که هست به موقعیت های بهتر ارتقاء یابد.

محمدحسین لونی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ نیز به نمایندگی از مدیران مناطق ١٩ گانه شهر تهران ضمن خوش آمد به کریمیان و آرزوی توفیق برای وی گفت: امروز عبدالرضا فولادوند بعد از ٣ سال زحمات ویژه در شهر تهران تکریم می شود و بابت زحمات و پیگیری هایی که در هر ساعاتی از شبانه روز داشتند قدردانشان هستیم.

وی با اشاره به اقدامات فولادوند در حوزه نیروی انسانی افزود: وی در تابستان گذشته برای ساماندهی نیروی انسانی تلاش های ویژه ای داشتند و اخلاق حسنه با پرسنل و مراجعین از دیگر صفات نیکو و موثر مدیرکل سابق شهر تهران بوده است.

در ادامه نیز عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل سابق آموزش و پرورش شهر تهران ضمن ابراز سلام و صلوات به ارواح پاک شهدا و پاسداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی برای کریمیان آرزوی توفیق و موفقیت کرد.

وی با قدردانی از حضار گفت: در طول ٨ سال خدمت در سمت مدیرکلی در شهر تهران؛ به مدت ١١٠۵ روز توفیق خدمت داشته ام و موظفم یادی کنم از افرادی که در این مسیر پشتیبان و همراه من بوده اند و از آقایان فانی، دانش آشتیانی، بطحایی، حسینی، حاجی میرزایی و کاظمی تقدیر کرد.

فولادوند افزود: شهر تهران نسبت به شهرهای دیگر شرایط متفاوتی دارد و مدیریت آن کمی پیچیده است و اتفاق مثبت در این ٨ سال نتیجه زحمات همکاران است.

وی با بیان اینکه از بالاترین مقامات تا پایین ترین مقامات در شهر تهران ساکن هستند، خاطرنشان کرد: ما در اداره امور از همه استمداد گرفته ایم و کارهای زیادی انجام شده که یکی از موارد مهم این است که ۵٧٠٠ میلیارد تومان در طول این سه سال ملک خریداری شده، املاکی که در قوه قضاییه محکوم شده بود و امروز به تملک آموزش و پرورش رسیده است.

فولادوند موضوع نیروی انسانی و اقدامات مربوط به آن را از دیگر اتفاقات مثبت دوره مدیریت خود خواند و ضمن قدردانی از نمایندگان دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و شورای شهر گفت: ما در آموزش و پرورش تهران تعاملات خوبی داشته ایم.

وی آخرین اقدامات خود را حضور در مدرسه ارامنه، افتتاح سامانه تلفنی فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان شهر تهران و بعد حضور در میز خیرین مدرسه ساز در شورای شهر عنوان کرد و گفت: خداوند به همه ما توفیق داد که در ایام ٨ سال گره از مشکلات مردم باز کردیم و در این ٢٣ ماه دوران کرونا در شهر تهران همه نیروها تعامل مثال زدنی با وزارت آموزش و پرورش داشتند و در کنار آموزش و پرورش در جایگاه یک مجری به حد توان تلاش کردند.

فولادوند در پایان برای کریمیان آرزوی توفیق کرد و گفت: همه ما به جمهوری اسلامی بدهکاریم و باید توجه داشت مسائل کاری را از مسائل سیاسی تفکیک کرد.

وی در پایان یاد همکاران و فرهنگیان آسمانی و مدافعان تعلیم و تربیت آموزش و پرورش شهر تهران را که در دوران کرونا از دست دادیم گرامی داشت.

در ادامه باقرزاده ضمن ادای احترام به ۴١ هزار شهید فرهنگی و دانش آموز گفت: این جلسه آیین تکریم تلاش های جهادی یک مدیر و معرفی مدیر جهادی دیگر است، فولادوند و همکارانشان تلاش و خدمت ویژه ای کردند و در این دوسال اخیر یک فضای همدلی و همکاری با ستاد را ایجاد کرد که کمک های شایانی داشت و یکی از بارزترین آنها، راه اندازی مدرسه تلویزیونی ایران بود که به نظر من مهم ترین عنصر در تحقق آن نه صدا و سیما که تامین کننده نیروی انسانی بود و این اولین قدم را شهر تهران برداشت.

وی افزود: تدریس برای ٨٠ میلیون جمعیت ایران که ببینده آموزش ها بوده اند؛ کار پیچیده و دشواری است و شهر تهران و در رأس آن فولادوند در این امر موثر عمل کرد.

وی شهر تهران را پیشانی کشور در اجرای برنامه ها خواند و گفت: بسیاری از مراسم ها در دوران کرونا در تهران انجام شد. دستور یک پیام کار ساده ای است، اما اجرا و انجام آن دشوار است.

باقرزاده با اشاره به تقاضاها در این دو سال که به خوبی مدیریت شد؛ گفت: به سهم خودم قدردانم و از کریمیان نیز می خواهم با همین رویه پیش برود.

وی افزود: تاریخ و تمدن انسان شاهد رقابت های زیادی بوده و در هر مقطعی یک شکلی از رقابت شکل گرفته و اکنون هم رقابتی در جهان است برای ایجاد یک نظام پایدار و ثابت برای نظام یادگیری؛ هرگاه نظامی ایجاد شود تا مردمانش در یک ساختار درست و پایدار یادگیری داشته باشند؛ موفق خواهند بود. تدوین یک نظام تربیتی باید به شناخت مخاطب و استعدادها و نیازهایش بپردازد.

باقرزاده ادامه داد: ما به یک نظام بومی برخواسته از عقاید و نظام اسلامی نیاز داریم تا منجر به یادگیری بر مبنای عقاید باشد که در صدر برنامه های وزیر است.

باقرزاده گفت: سند تحول به بهسازی نیروی انسانی و عدالت آموزشی تاکید دارد، بهسازی مدرسه محوری نیز مورد دیگری است که باید مورد توجه باشد و پیوست دیگر مسأله اقتصاد وزارت آموزش و پرورش است و امیدواریم که کریمیان بر مبنای این تاکیدات و برنامه ها کار خود را آغاز کند.

وی کریمیان را مدیر خوش سابقه ای دانست که تمام وظایف گذشته را به خوبی رقم زده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار