کریمیان در نشست با معاون، همکاران و روسای ادارات حوزه تربیت‌بدنی و سلامت خواستار شد:

ضرورت تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموز

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن دیدار با معاون؛ همکاران و روسای ادارات حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت بر تربیت تمام ساحتی دانش آموز تراز جمهوری اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، علیرضا کریمیان در نشست با معاون و همکاران حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت؛ با تسلیت ایام شهادت بی بی دوعالم حضرت زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار کرد: با ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از جانب مقام معظم رهبری؛ مسیر مشخصی را برای طی کردن داریم؛ خطاب عمده این بیانیه به نوجوانان است. جوانانی که بناست در دهه های بعد راهبری و مدیریت جامعه ما را بر عهده بگیرند و ما را به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی پیش ببرند و ما موظف هستیم که در راستای تربیت تمام ساحتی دانش آموز تراز جمهوری اسلامی و دست یابی به حیات طیبه؛ قدم برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: امروز سبک زندگی با گذشته خیلی فرق کرده است؛ دانش آموزان ما دچار فقر حرکتی هستند و برای جبران آن باید برنامه ریزی و هدف گذاری کنیم و در حوزه تربیت بدنی؛ کشف استعدادها بسیار اهمیت دارد.

وی افزود: اگر در این حوزه غفلت کنیم در موضوعات دیگر هم موفق نخواهیم بود. امروز سبک زندگی با گذشته خیلی فرق کرده است؛ دانش آموزان ما دچار فقر حرکتی هستند و برای جبران آن باید برنامه ریزی و هدف گذاری کنیم. در حوزه تربیت بدنی کشف استعدادها و توجه به حرکات اصلاحی بسیار اهمیت دارد؛ حسین رضازاده نتیجه کشف استعداد توسط یک معلم تربیت بدنی بوده است.

کریمیان بر رعایت اخلاق اسلامی و روابط انسانی در امور تصریح کرد و افزود: هر جا که هستیم باید یک گام به جلو برداریم و بهتر بشویم. در خصوص تکریم ارباب رجوع و مردم داری به شدت حساس هستم زیرا این پست و مقام برای خدمتگزاری است و صندلی خدمت به مردم است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه به بحث عدالت به عنوان یک مقوله ژرف و عمیق پرداخت و گفت: براساس تعالیم دین مبین اسلام و تاکید دولت سیزدهم و وزیر آموزش و پرورش می بایست در خصوص اجرای عدالت آموزشی جهت گیری و حرکت کنیم و یک گام به جلو برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار