در جلسه کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر شهر تهران مطرح شد:

کریمیان: دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران دهه فجر را فرصت مناسبی برای ترویج و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و به تبیین و ترویج اهداف انقلاب اسلامی در این دهه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
کریمیان: دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج و تثبیت آرمان‌های انقلاب اسلامی است

جلسه کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر شهر تهران با حضور علیرضا کریمین؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، معاونین و روسای ادارات و همچنین نمایندگانی از هلال احمر، انجمن اولیاء و مربیان، مدارس شاهد، مدارس غیردولتی، اتحادیه انجمن اسلامی، سازمان دانش آموزی و... با موضوع فعالیت های دهه فجر برگزار شد.

در این نشست مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است برای ترویج و تثبیت آرمان های انقلاب اسلامی و حفظ ارزش ها؛ بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن جشن انقلاب اسلامی تاکید کرد.

کریمیان افزود: بعد از گذشت 43 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی،‌ به آرمان های امام و انقلاب پایبند و وفاداریم و بعد از نظام سازی انقلاب اسلامی؛‌ اکنون یکی از وظایف مهم ما تبیین دستاوردهای نظام است و با وجود آنکه دشمن تمام سعی خود را در مخفی نگاه داشتن این دستاوردها می کند باید تلاش کرد تا تمام این موفقیت ها برای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم تبیین و نهادینه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش پایتخت؛ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سه شعار اصلی انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود که توکل بر خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره) و مردم سه راس اصلی پیروزی آن بود. اکنون نیز باید، در برگزاری جشن انقلاب تمام اقشار جامعه به ویژه دانش آموزان و فرهنگیان نقش بسزایی داشته باشند.

راه مبارزه با دشمنی ها و حفظ آرمان ها و اهداف نظام؛ ترویج روحیه انقلابی است

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه آگاهی از تاریخ معاصر امر مهمی در ایفای نقش های اجتماعی و تصمیم گیری ها و تحلیل های درست است، خاطرنشان کرد: اکنون دوره جنگ های نامتقارن است که یکی از آنها جنگ نرم و دیگری جنگ شناختی است و انقلاب اسلامی به دلیل داشتن قدرت الگو شدن و گفتمان سازی و نوع جدید حکمرانی که به دنیا عرضه کرده، هماره مورد دشمنی قرار گرفته و تحریم های سختی را پشت سرگذاشته و هم اکنون راه مبارزه با دشمنی ها و حفظ آرمان ها و اهداف نظام؛ ترویج روحیه انقلابی است.

وی در پایان با اشاره به اینکه؛ می بایست در راه حفظ نظام اسلامی نهایت تلاش خود را داشت اضافه کرد: در دهه فجر حضور باشکوه و فعال مردم و در 22 بهمن ماه؛ تجلی شکوهمند آنها را به تصویر بکشیم.

در ادامه این نشست؛ هر یک از اعضاء کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر شهر تهران ضمن بیان نقطه نظرات خود؛ گزارش کاملی از برنامه ها و فعالیت های طراحی شده برای این دهه ارائه دادند که برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب، ‌اجرای سرود، نمایشگاه های دست سازه های دانش آموزی هنرستان ها و مدارس شاهد و مدارس غیر دولتی، برگزاری مسابقات و جشنواره ها، ساخت کلیپ و محتواهای مربوط به انقلاب اسلامی، برگزاری صبحگاه مشترک، نمایشگاه های حضوری و مجازی، مجری گری، شعر، دکلمه و... بخشی از این فعالیت ها و برنامه ها بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار