فولادوند در اختتامیه دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی عنوان کرد:

سیاست اصلی آموزش و پرورش فاصله گرفتن از محفوظات و حرکت به سمت مهارت محوری است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین تجلیل از دانش‌آموزان منتخب کشوری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران، مهم ترین سیاست آموزش و پرورش را مهارت محوری عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۸۵۷
لینک کوتاه کپی شد
سیاست اصلی آموزش و پرورش فاصله گرفتن از محفوظات و حرکت به سمت مهارت محوری است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران صبح امروز، آیین تجلیل از دانش‌آموزان منتخب کشوری جشنواره علمی پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، پانته آ دری؛ معاون آموزش متوسطه، مدیران، معاونین متوسطه و مدیران پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران در محل تالار فرهنگ برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند در این مراسم که به مرکزیت استان فارس با حضور کمریی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش به صورت مجازی برگزار شد؛ با تبریک این موفقیت به دانش آموزان منتخب و با اشاره به رشد میزان مشارکت دانش آموزان تهرانی در این جشنواره؛ اظهار کرد: سیاست اصلی آموزش و پرورش؛ فاصله گرفتن از محفوظات محوری و حرکت به سمت مهارت محوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران توجه به مهارت محوری را بسیار با اهمیت دانست و گفت: این پژوهش است که آینده کشور را رقم می‌زند. نهادینه کردن پژوهش و آموزش مهارت در کشور نقش بسزایی دارد و امیدوارم سال آینده؛ رتبه های دانش آموزان و پژوهشسراهای دانش آموزی ارتقا یابد.

گفتنی است شهر تهران در این دوره از نظر تیمی میان استان‌های کشور، رتبه ۳ در تعداد برگزیده ها را داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار