ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا

پرسپولیس هنوز نتوانسته به وضعیت ایده‌آل برسد

استعدادیابی در فوتبال ایران فراموش شده است

تهران (پانا) - مربی اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم تا رسیدن به شرایط آرمانی فاصله دارد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۸۹۶
لینک کوتاه کپی شد
پرسپولیس هنوز نتوانسته به وضعیت ایده‌آل برسد

ناصر ابراهیمی در گفت‌وگو با پانا درباره توقف پرسپولیس مقابل تیم تازه لیگ برتری شده هوادار تهران گفت:« بازی هر چند پرگل و جذاب دنبال شد اما نتیجه برای هوادار دلچسب بود و پرسپولیس نتوانست به آنچه که مدنظر بود برسد. پرسپولیس نیاز به سه امتیاز داشت اما به همین یک امتیاز رسید.»

وی در ادامه درباره عملکرد پرسپولیس گفت:« حقیقت این است که پرسپولیس هنوز نتوانسته به وضعیت ایده‌آل هواداران برسد و فاصله زیادی با تیمی که انتظار می‌رود، دارد. درباره این بازی هم دیدیم که تیم هم در دفاع و هم در تبدیل موقعیت‌ها به گل مشکل داشت. البته در نیمه اول هافبک‌های تیم موقعیت‌‌سازی خوبی هم داشتند اما بی‌دقتی باعث شد تا توپ‌ها به راحتی از دست برود.»
ابراهیمی درباره تاثیر اشتباهات داوری در ناکامی پرسپولیس گفت:« اشتباه جزئی از فوتبال است و همانطور که از اسم آن مشخص است، اشتباه بوده و نمی‌توان کسی را محاکمه کرد. تیم باید آنقدر خوب باشد که یکی دو اشتباه داوری نتواند آنرا اذیت کند و بر فرض مثال اگر داور یک سوت اشتباه زد و همان توپ هم گل شد، تیم باید سریع به جریان بازی برگردد و دنبال جبران باشد اما اینکه کامل همه چیز را گردن داور بیاندازید اصلا حرفه‌ای نیست.»
دستیار سابق علی پروین در تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در پایان درباره قهر بوژیدار رادووشچیج و بازگشت این گلر کروات به کشورش گفت:« درباره جدایی رادووشچیج حرف زیاد است اما من می‌خواهم به نکته مهمتری اشاره کنم. موضوع رادو مشابه زیادی دارد. اما حرف این است که مگر ما در فوتبال خودمان استعداد کم داریم که سراغ این سطح بازیکن می‌رویم؟ واقعا ما بهتر از رادووشچیج نداریم؟ موضوع این است که استعداد یابی در فوتبال ایران فراموش شده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار