رونمایی از کتاب زندگی‌نامه «ابراهیم عسگریان دماوندی» خیّر مدرسه‌ساز

تهران (پانا) - آیین رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر مدرسه‌ساز «ابراهیم عسگریان دماوندی» با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز و معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۷۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب زندگی‌نامه «ابراهیم عسگریان دماوندی» خیّر مدرسه‌ساز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیّر مدرسه‌ساز «ابراهیم عسگریان دماوندی» با حضور ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، فاطمه مهاجرانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسئولین نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان مرکزی رونمایی شد.

«ابراهیم عسگریان دماوندی» از خیرین بزرگ مدرسه‌ساز است که تاکنون 27 مدرسه و فضای آموزشی با همت و مشارکت وی در استان‌های مرکزی، فارس، آذربایجان‌شرقی و بوشهر احداث شده‌است.

در حاشیه این مراسم، «ابراهیم عسگریان دماوندی» که به عنوان پدر صنعت بلور و شیشه ایران نیز شناخته می‌شود، ساخت یک هنرستان به نام «جوارصنعت» را در شهرستان ساوه نیز تعهد کرد.

شایان ذکر است سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در اقدامی ماندگار و در راستای تکریم خیرین گرانقدر مدرسه‌ساز و به منظور معرفی اقدامات و زندگی ارزشمند این عزیزان، چاپ و انتشار کتاب زندگی‌نامه خیرین مدرسه‌ساز را در دستور کار قرار داده است.

کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر نیکوکار «ابراهیم عسگریان دماوندی» به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی چاپ و منتشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار