عیادت معاون وزیر از «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز

تهران (پانا) - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ضمن عیادت از سیدهادی موجانی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران از اقدامات نیکوکارانه وی قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۳۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
عیادت معاون وزیر از «سیدهادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر آموزش و پرورش با حضور در منزل «سید هادی موجانی» خیر مدرسه‌ساز و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان‌های تهران که دچار کسالت است ضمن عیادت، از تلاش‌های خیرخواهانه وی در رفع محرومیت‌های آموزشی و توسعه مدرسه‌سازی تقدیر کرد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از نقش محوری آقای موجانی که از خیرین پیشگام وپیشکسوت عرصه مدرسه‌سازی هستند، در بسط فرهنگ نیکوکاری و تشکیل مجمع خیرین مدرسه‌ساز تمجید کرد و برای ایشان شفای عاجل و بهبودی آرزو کرد.

رخشانی‌مهر همچنین در این دیدار که جاسم حسین‌پور مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران نیز حضور داشت، بر رفع کمبود فضاهای آموزشی و تکمیل پروژه‌های دردست ساخت شهرستان‌های تهران تاکید کرد.

سید هادی موجانی نیز در این دیدار ضمن ارائه مطالبی در خصوص وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان‌های تهران، به پیشینه شروع فعالیت‌های خیرین در عرصه مدرسه‌سازی اشاره و ابراز امیدواری کرد، مشارکت خیرین در این عرصه بیش از گذشته گسترش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار