سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

60 هزار دانش‌آموز جدید در شهرستان‌های استان تهران ساماندهی شدند

تهران (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت دانش‌آموز در حوزه نیروی انسانی اصل است و هر آنچه برنامه‌ریزی شده است براساس آن صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
60 هزار دانش‌آموز جدید در شهرستان‌های استان تهران ساماندهی شدند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، سید مجتبی هاشمی با گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و یاد و خاطره شهید حسین فهمیده، گفت: هر چند که امسال سخت‌ترین ماه مهر را سپری کردیم، اما توانستیم بازگشایی و آغاز سال تحصیلی را به خوبی مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امسال بیشترین متغیر را در حوزه ساماندهی نیروی انسانی داشتیم، گفت: به عنوان مثال حضور بیش از ۶۰ هزار دانش‌آموز جدید در استان که ۲۰ هزار نفر آن اتباع جدید بدون سابقه قبلی هستند، یکی از این متغیرهاست، هر چند ۴۹ پروژه که خود افتخاری برای استان است به مجموعه استان افزوده شد، ولی باز نسبت به متغیر ۶۰ هزار نفری پاسخگو نیست، چرا که این متغیر بزرگ افزایش دانش‌آموز همه فاکتورهای ساماندهی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

هاشمی با اشاره به اینکه دانش‌آموز در حوزه نیروی انسانی اصل است و هر آنچه برنامه‌ریزی شده است براساس آن صورت می‌گیرد، بیان کرد: وجود سامانه‌های یکسان همه عوامل را به هم مربوط می‌کند، ثبت نام دانش‌آموز تا صدور ابلاغ، تخصیص کلاس، راه‌اندازی کلاس در شاد و... ‌کار را دشوار ولی کنترل را هم افزایش داده است.

این مقام مسئول با اشاره به بخشی از شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر رفع موانع، برگزاری نشست‌های تخصصی را برای ایجاد فهم مشترک بسیار مفید دانست که سبب تفاهم و تصمیم‌گیری صحیح خواهد شد و ادامه داد: حوزه مدیرکل در واقع حوزه راهبری اداره است و مدیران این بخش می‌بایست خودجوش به وظایف‌شان عمل کنند، چرا که عملکرد این مجموعه الگوی عمل دیگر همکاران اداره خواهد بود.

هاشمی در تشریح سیاست‌های راهبردی ۱۴ گانه گفت: این فعالیت‌ها و سیاست‌ها قابلیت‌ اجرایی دارد، همچنین قابلیت تعریف شرح وظیفه جدید متناسب با فعالیت های اجرایی، قابلیت مستندسازی و انتقال تجربیات و گسترش در سطح استان را دارند، در واقع سیاست های اجرایی و چگونگی اجرای فعالیت ها را برای ما روشن می کند و همه عزیزان در حوزه‌های مختلف باید مشارکت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار