مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

موفقیت در آموزش و پرورش مشروط به نیروی انسانی کارآمد است

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهارکرد سلامت و نشاط نیروی انسانی اولویت برنامه‌ریزی و اهداف آموزش و پرورش شهرستان قرچک است.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت در آموزش و پرورش مشروط به نیروی انسانی کارآمد است

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در حاشیه نشست شورای تربیت‌بدنی و سلامت که با حضور الهه حسن پور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و هیئت همراه برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت و دستیابی به اهداف آموزش و پرورش مشروط به سلامت، نشاط و کارآمدی نیروی انسانی است.

او افزود: در مدت گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد آرامش، نشاط و حفظ تکریم و حرمت همکاران فرهنگی به کار گرفته‌ایم و شاهد اتفاقات خوبی در این موارد هستیم.

داورزنی ادامه داد: تمام برنامه‌ریزی‌ها در مدارس نیز از سوی مدیران واحد‌های آموزشی با محوریت سلامت و نشاط دانش‌آموزی در حال پیگیری و رصد‌ است، چرا که معتقدیم خروجی و موفقیت در حوزه دانش‌آموزی نیز مشروط بر سلامت و ایجاد محیطی با نشاط در مدارس است.

او خاطرنشان کرد: تعامل خوب با مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه منطقه، فرماندار، شهردار و سایر دستگاه‌ها که همگی حامی و پشتیبان آموزش و پرورش شهرستان قرچک هستند تغییرات خوبی در حوزه سلامت و تربیت‌بدنی از جمله کلاس‌های درس تربیت‌بدنی، استخر، زمین چمن و تعمیر و تجهیز اماکن آموزشی رقم زده است و در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوب دیگری در این حوزه خواهیم بود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار