تشدید نظارت‌ها بر بخش مسافر و راه‌اندازی گشت‌های راهداری در فارس

شیراز (پانا) - مدیرکل راهداری ‌‌حمل و‌نقل جاده ای استان فارس با اشاره به ابلاغیه های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا گفت با اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد بین شهری در محورهای استان، شرایط متفاوتی بر بخش حمل ‌ونقل جاده‌ای اعمال می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۸۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
تشدید نظارت‌ها بر بخش مسافر و راه‌اندازی گشت‌های راهداری در فارس

علیرضا سیاهپور امروز در جمع خبرنگاران افزود: حوزه حمل و نقل جاده‌ای مسافر ‌و کالای استان و راهداران در حالت آماده باش کامل درصدی هستند و بر اساس سیاست ها ‌و دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی و ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اقدام خواهند کرد.

مدیرکل راهداری و‌حمل ‌‌نقل جاده‌ای استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بخش حمل و‌نقل جاده‌ای مسافر(برون شهری) می بایست با حداکثر یک سوم ظرفیت فعالیت کند، یعنی سفرهای ناوگان عمومی مسافر به یک سوم کاهش می‌یابد و همین میزان سفر نیز باید با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی ‌و ظرفیت حداکثر ۵۰ درصدی مسافر باشد که در این راستا نظارت‌های میدانی محسوس و‌ نامحسوس بر این بخش تداوم و تشدید می‌شود.

سیاهپور در خصوص نحوه فعالیت بخش حمل ‌ونقل جاده‌ای کالا اظهار کرد: ناوگان حمل ‌ونقل عمومی کالا با نهایت ظرفیت و رعایت تمامی استانداردها و دستورالعمل‌های بهداشتی و بدون هیچ گونه محدودیتی در تردد به فعالیت ‌‌و خدمات رسانی ادامه خواهد داد.
وی گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی مبنی بر اعمال منع تردد در ورودی‌های استان و محدودیت تردد در ورودی کلانشهر شیراز، اداره کل راهداری ‌‌حمل و نقل جاده‌ای استان با تجهیزات و‌ امکانات در اختیار نسبت به ایمن‌سازی و آشکارسازی محل‌های ایست و بازرسی و انسداد مسیرهای فرعی و غیرمجاز منتهی به شهرها، راه‌اندازی گشت‌های محسوس و‌ نامحسوس راهداری اقدام و با پلیس راه و سایر دستگاه‌های خدمات رسان مرتبط دیگر نیز همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار