مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای استان فارس خبر داد:

پلمب دو شرکت متخلف حمل و نقل حوزه کالا در پنج ماه نخست امسال در فارس

شیراز(پانا)-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از برخورد و پلمب دو شرکت متخلف در حوزه جابه جایی کالا دراستان فارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۵۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پلمب دو شرکت متخلف حمل و نقل حوزه کالا در پنج ماه نخست امسال در فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، علیرضا سیاهپور خاطر نشان کرد: با توجه به بررسی‌های میدانی و همچنین بازدید کارشناسان حمل و نقل این اداره کل از شرکت‌های حوزه کالا و پیگیری شکایت رانندگان مبنی بر تخلف شرکت‌های زیر مجموعه، نهایتاٌ این دو شرکت متخلف شناخته شد و بر اساس آیین‌نامه اجرایی و قانونی که سازمان تعیین کرده است، عمده تخلف آنها که سوء استفاده از کارت هوشمند و عدم پرداخت کرایه راننده بوده منجر به پلمب این دو شرکت متخلف حوزه حمل و نقل کالا در کمیسیون ماده 12 شد.

سیاهپور افزود: عملکرد کمیسیون ماده 12 که کار آن بررسی تخلفات شرکت‌ها است، در تیر ماه 99 تعداد 138 تخلف شرکت‌ها مورد بررسی قرار گرفته که 53 مورد آن منجر به رای صادره شد که 25 مورد تبرئه و 26 مورد جریمه قرار گرفته‌اند.

او در پایان اظهار کرد: 254 شرکت حمل و نقلی با بیش از 57 نفر راننده کار جابجایی حمل و نقل کالا را در استان انجام می دهند و از رانندگان عزیز انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره 141 تلفن گویای سازمان راهداری تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار