عضو فراکسیون دفاع مجلس شورای اسلامی؛

سرتیپ محمدرضا آشتیانی فرماندهی شایسته و مقتدر است

تهران (پانا - عضو فراکسیون دفاع مجلس شورای اسلامی گفت امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را فرماندهی شایسته، خوش‌نام، خلاق، مبتکر و مقتدر است.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سرتیپ محمدرضا آشتیانی فرماندهی شایسته و مقتدر است

به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع؛ شهباز حسن پور نماینده سیرجان و عضو فراکسیون دفاع مجلس شورای اسلامی پس از نشست فراکسیون دفاع مجلس شورای اسلامی با وزیر پیشنهادی دفاع دولت سیزدهم اذعان کرد: امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی را فرماندهی شایسته، خوش‌نام، خلاق، مبتکر و مقتدر است.

حسن پور با تقدیر از خدمات و تلاشهای ارزنده امیر سرتیپ حاتمی در دوران وزارت دفاع در دولت دوازدهم تصریح کرد: با مرور سوابق عملیاتی، مدیریتی و فرماندهی امیر سرتیپ آشتیانی مشخص شد ایشان در رده های مختلف و مسئولیت های متعدد و عالی نیروهای مسلح دارای حسن سابقه بوده و در مشاغل خطیر و راهبردی منشاء خدمات شایسته بوده اند.

وی با آرزوی موفقیت برای این فرمانده و مجاهد دوران دفاع مقدس افزود: انتظار است که وزیر پیشنهادی در خصوص معیشت و منزلت کارکنان و اعضای وابسته( بازنشستگان) و رسیدگی به رزمندگان معسر که جان خویش را در سالهای پر فراز و نشیب دفاع مقدس در طبق اخلاص قرار داده اند با همکاری مجلس و دولت محترم اقدامات و پیگیری‌های ویژه مبذول کند.

حسن پور تصریح کرد: اقتدار امروز نیروهای مسلح اقتدار و عزت و سربلندی ایران را به همراه خواهد داشت.

نماینده سیرجان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از امیر سرتیپ دکتر آشتیانی که خود از فرماندهان ولایتمدار، انقلابی و جهادی است انتظار می رود، این موضوعات را به صورت جدی در دوران مسئولیت خود در وزارت دفاع پیگیری نموده و به نتیجه برسانند.

عضو فراکسیون دفاع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه امروز برای مردم عزیزمان حائز اهمیت است تقویت و پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در خط مقدم دفاع از ملت بزرگ ایران اسلامی قرار دارند و انشاالله امیر سرتیپ آشتیانی این ماموریت خطیر را به نحو شایسته ای انجام خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار