نشست مدیر آموزش و پرورش‌ شهرستان قرچک با رئیس اداره‌ گردشگری و صنایع‌دستی

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش‌شهرستان قرچک عنوان کرد بهره‌مندی از ظرفیت ‌موجود در هنرستان‌ها و ارائه دوره‌های مناسب در آموزش‌های مرتبط با صنایع‌دستی با محوریت و رویکرد مهارت‌آموزی و تقویت فعالیت‌های‌مهارتی دانش‌آموزان از دغدغه‌های‌اصلی ما است.

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نشست مدیر آموزش و پرورش‌ شهرستان قرچک با رئیس اداره‌ گردشگری و صنایع‌دستی

به گزارش دفتر اطلاع‌رسانی ‌و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ‌قرچک، خدابنده رییس اداره ‌گردشگری و صنایع‌دستی با حضور در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک برای همکاری و استفاده از ظرفیت آموزش ‌و ‌پرورش ‌در حوزه‌ صنایع‌دستی نشست و گفت و گو کردند.

داورزنی در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ موجود در هنرستان‌های شهرستان قرچک گفت: بهره‌مندی ‌از ظرفیت موجود در هنرستان‌ها و‌ ارائه‌ دوره‌های مناسب در آموزش‌های مرتبط با صنایع‌دستی با محوریت و رویکرد مهارت‌آموزی و تقویت فعالیت‌های مهارتی دانش‌آموزان از دغدغه‌های اصلی ما است.

او خاطرنشان کرد: تفاهم و همکاری با اداره گردشگری و صنایع دستی نیز یکی از اقداماتی است که به صورت آموزش‌های مجازی همچنین بعد از بازگشایی مدارس به صورت دوره های حضوری با هدف سودمندی و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان است چرا که تمام برنامه‌ریزی‌ها و دغدغه ما با آینده‌نگری و توانمند‌سازی دانش‌آموزان عزیز است.

گفتنی است در پایان این نشست مقرر شد با همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره‌ گردشگری و صنایع‌دستی همه ظرفیت‌ها برای بهره‌مندی روز‌افزون دانش آموزان هم‌افزایی شود.

خبرنگار دانش‌آموز: هدیه سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار