آغاز فعالیت مرکز آموزش صنایع‌دستی در اردبیل

اردبیل (پانا)- معاون میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از آغاز فعالیت مرکز آموزش صنایع‌دستی در اردبیل آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت مرکز آموزش صنایع‌دستی در اردبیل

به گزارش اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل، توحید دلاور قوام، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در آیین افتتاح این مرکز آموزشی گفت: توسعه و رونق فعالیت‌ها در حوزه صنایع‌دستی با توجه به ظرفیت‌هایی که در سطح استان وجود دارد، از مهمترین برنامه‌ها بوده که در راستای تحقق این مهم مرکز آموزش صنایع‌دستی شماره دو اردبیل افتتاح شد.
او بیان کرد: این آموزشگاه با مرمت مدرسه جعفر اسلامی در این بنا راه‌اندازی شده و فعالیت خود را از امروز آغاز کرد تا زمینه برای گسترش آموزش‌ها در حوزه صنایع‌دستی فراهم شود.
دلاورقوام با دعوت از علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی مرکز صنایع‌دستی اردبیل گفت: علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در کلاس‌های صنایع‌دستی به آدرس محله قاجاریه جنب مسجد قاجاریه، آموزشگاه صنایع‌دستی شماره دو اردبیل (مدرسه جعفر اسلامی قدیم) مراجعه و نسبت به شرکت در کلاس‌ها اقدام کنند.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان توسعه برنامه‌های آموزشی را از مهمترین برنامه‌های سال ۱۴۰۰ در سطح استان عنوان کرد و افزود: در کنار این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم تا با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف صنایع‌دستی زمینه برای فروش و بازاریابی تولیدات صنعتگران استان فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار