اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی

تهران (پانا) - ​نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی

به دنبال اطلاعیه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، متقاضیان آزمون استخدامی متمرکز ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و سازمان انتقال خون کشور که در ۲۴ بهمن ماه ۹۹ در آزمون شرکت کرده و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مراجع ذیربط مراجعه کرده‌اند می‌توانند کارنامه خود را مشاهده کنند.

کارنامه نهایی متقاضیان در مرحله اول اعلام نتایج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www. sanjesh. org و در لینک http://result۲. sanjesh. org/rsemp/EmpBehdasht۹۹Final/ قرار گرفته است.

متقاضیان هریک از دانشگاه ها/ دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید باتوجه به نتیجه اعلام شده در کارنامه و توضیحات این اطلاعیه اقدام کنند.

تمام متقاضیانی که برای آن‌ها کارنامه قبولی صادر شده است، باید از طریق مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی و سایت دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و سازمان مربوطه، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب کنند.

استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی کرده باشند، منوط به تأیید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی‌های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت بهداشت است.

متقاضیانی که در زمان‌های مشخص شده توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع به کار اقدام نکنند از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. در این گونه موارد با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

نتایج تکمیل ظرفیت مشاغل باقیمانده متعاقباً بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه (در مشاغل مشخص شده) ازطریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

متقاضیانی که به نمرات مصاحبه، امتیاز بومی و امتیاز مدت زمان خدمت در شرایط کرونا اعتراض دارند لازم است به دانشگاه ها/ دانشکده‌ها و سازمان مربوطه که مصاحبه کننده و بررسی کننده مدارک بوده، مراجعه کنند و از مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور خودداری کنند.

مسئولیت ناشی ازعدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم شده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار