معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

درخشش آموزش و پرورش اسلامشهردر ششمین دوره جشنواره مصباح الهدی

اسلامشهر (پانا) - جامعه اسلامی ما به افرادی آگاه، دین مدار، ولایتمدار و پیرو اهل بیت(ع) نیازدارد و لازمه این مهم آشنایی دانش‌آموزان از دوران کودکی با ارزش‌های دینی و زندگانی بزرگان دین و ائمه معصومین علیهم السلام است.

کد مطلب: ۱۱۹۸۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش آموزش و پرورش اسلامشهردر ششمین دوره جشنواره مصباح الهدی

سولماز زارعی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: اهمیت طرح مصباح‌الهدی در راستای آشنایی دانش‌آموزان و فرهنگیان با سیره عملی و اخلاقی اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) و ترویج سبک زندگی بر این اساس است.

او ادامه داد: با توجه به وضعیت وجود ویروس کرونا و در راستای ترویج سبک زندگانی ایرانی، اسلامی، امسال ششمین جشنواره مصباح‌الهدی با محوریت آشنایی با سیره عملی و اخلاقی امام زمان(عج) در پنج مرحله با برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در راستای منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی برگزار شد و موضوع معصوم امسال، امام دوازدهم حضرت مهدی(عج) بود.

زارعی بیان کرد: جامعه اسلامی ما به افرادی آگاه، دین مدار، ولایتمدار و پیرو اهل بیت (ع) نیازدارد و لازمه این مهم آشنایی دانش‌آموزان از دوران کودکی با ارزش‌های دینی و زندگانی بزرگان دین و ائمه معصومین علیهم السلام است.

او تصریح کرد: این دوره از جشنواره در قالب طراحی، ویدئو کست،پادکست، اینفو گرافی و ... ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان بود و آموزش و پرورش اسلامشهر با کسب 4 رتبه استانی در بخش فرهنگیان و 11 رتبه استانی در بخش دانش‌آموزان خوش درخشید.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر ضمن تبریک این موفقیت به مدیر، کارشناسی قرآن، عترت و نماز و فرهنگیان و دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهربرای تمامی آنها در ادامه راه از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار