اجرای فرآیند انجام مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر(پانا) -مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرگفت: با توجه به اصل شایسته سالاری و انتخاب افراد تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۱۹۶۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای فرآیند انجام مصاحبه انتخاب و انتصاب مدیران آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر و رئیس کمیته اجرایی انتخاب و انتصاب مدیران از آغاز مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون انتخاب و انتصاب مدیران خبر داد و افزود،مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون انتخاب و انتصاب مدیران آغاز شده است که در این روند 68 نفر از پذیرفته‌شدگان مرحله اول مصاحبه خواهند شد.

او ادامه داد: مصاحبه در محورهای آموزشی،پرورشی،مدیریتی،مشاوره و مالی در حال انجام شدن است که از مجموع 800 امتیاز آزمون کتبی و مصاحبه، افرادی که بالاترین امتیاز را کسب نمایند، پس از تایید حراست و شورای منطقه جهت تصدی پست مدیریت معرفی خواهند شد.

بنار با بیان اینکه مرحله اول آزمون الکترونیکی انتخاب و انتصاب مدیران مدارس اسلامشهردر تاریخ 24 خرداد سال جاری با حضور ۱۶۸داوطلب به صورت آنلاین برگزار شد،تصریح کرد: از این تعداد شرکت کننده ۶۸متقاضی پست مدیریت مدارس، امتیاز لازم برای حضور در مرحله فرآیند مصاحبه حضوری را بدست آوردند.

او افزود: با توجه به اصل شایسته سالاری و انتخاب افراد تأثیرگذار در حوزه تعلیم و تربیت، انتخاب و انتصاب مدیران مدارس بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت آموزش و پرورش می‌باشد و با حضور همکاران باتجربه ستادی در حال برگزاری است.

محمدی دبیر اجرایی کمیته انتخاب و انتصاب مدیران نیز در سخنانی بیان کرد: در مراحل انتخاب و انتصاب مدیران مدارس و مصاحبه پیرامون محورهای مدیریت و برنامه ریزی، ویژگی‌های شخصیتی و روان شناختی، مهارت‌های تخصصی و فنی از مولفه‌های اصلی فرآیند مصاحبه است.

او تصریح کرد: مرحله مصاحبه حضوری انتخاب و انتصاب مدیریت مدارس شهرستان اسلامشهر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نیز تا روز یکشنبه ۱۳تیر ادامه خواهد داشت.

خبرنگاردانش‌آموز:رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار