مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

کسب42 رتبه کشوری در جشنواره فرهنگی و هنری فردا

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر از درخشش دانش‌آموزان منطقه در سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب42 رتبه کشوری در جشنواره فرهنگی و هنری فردا

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مرحله آنلاین سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری از روز بیست و هشتم تیر تا سوم مرداد 1400 برگزارشد و اختتامیه و معرفی برگزیدگان نهایی این جشنواره نیز همزمان با شب عید غدیرخم اجراشد.

او ادامه داد: با وجود سایه سنگین کرونا در جامعه و تعطیلی مدارس، دانش‌آموزان کمتر توانستند آثارخود را به صورت حضوری به جشنواره ارسال کنند، اما آثاری که به صورت غیر حضوری به دبیرخانه استانی ارسال شد به دلیل فرصت بیشتر و در خانه ماندن دانش‌آموزان،آثار فاخری را شاهد بودیم که این امر گواه زودرس بودن بلوغ فکری وهنری دانش‌آموزان است.

بنار افزود: در سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا 23019 نفر از دانش‌آموزان کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش اسلامشهر در بخش آموزشگاهی این جشنواره شرکت کردند و در مجموع 950 دانش‌آموز آثارشان به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کرد و با وجود اینکه نتوانستیم امسال رشته‌های جمعی را برگزار کنیم، میزان مشارکت دانش‌آموزان در این دوره بی‌نظیر بوده است.

او تصریح کرد: 400 نفر از دانش‌آموزان دوره‌های اول و دوم متوسطه نیز آثارشان در رشته‌های هنر نمایشی، فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی و نقد ادبی، جشنواره کانون‌ها و بخش رسانه و فضای مجازی به مرحله استانی راه پیدا کرد و در مرحله استانی نیز دانش‌آموزان دوره ابتدایی فقط در رشته وبلاگ نویسی حضور توانستند حضور پیدا کنند و دربخش استانی دوره متوسطه اول 95 و متوسطه دوم 170رتبه استانی که در مجموع 266 رتبه استانی کسب و 94 نفر به مرحله کشوری راه یافتند و از مجموع 94 نفر راه یافته به مرحله کشوری، 42 نفر حائز رتبه برتر شدند.

بنار بیان کرد: دانش‌آموزان عزیز آموزش و پرورش اسلامشهردر این دوره از مسابقات توانستند در مرحله کشوری به ۴۲ رتبه دست پیدا کنند و این نتیجه همکاری عالی مدیران، معاونین و دانش‌آموزان عزیز شرکت کننده در مسابقات فرهنگی و هنری فردا از مرحله آموزشگاهی تا مرحله کشوری بود.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خاطرنشان کرد: همچنین در این موفقیت بزرگ مدیریت خوب معاون پرورشی و تربیت‌بدنی،همکاران حوزه معاونت پرورشی در کارشناسی‌های قرآن،عترت و نماز، فرهنگی و هنری،امور تربیتی، مدیران موفق کانون‌های فرهنگی و تربیتی طوبی و الغدیر و سایر همراهان ستودنی و قابل تقدیر است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار