داوری جشنواره «طنزپهلو 5» به سرپرستی رضا رفیع آغاز شد

رشت (پانا) - رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به ارسال 1097 اثر ادبی به پنجمین جشنواره «طنزپهلو»، اظهار کرد داوری آثار جشنواره به سرپرستی رضا رفیع «نویسنده و طنزپرداز برجسته کشور» آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
داوری جشنواره «طنزپهلو 5» به سرپرستی رضا رفیع آغاز شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن، یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: در پی انتشار فراخوان پنجمین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با نام «طنزپهلو 5» در هجدهم اردیبهشت ماه سال جاری، تا پایان روز 10 تیرماه (آخرین مهلت ارسال آثار) در مجموع 1097 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: این تعداد شامل، 506 اثر در بخش شعر طنز، 372 اثر در بخش نثر و 219 اثر در بخش داستان کوتاه است.

وی با اشاره به اهمیت و حساس بودن داوری آثار افزود: هیئت داوری به سرپرستی رضا رفیع «نویسنده و طنزپرداز برجسته کشور»، آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره «طنزپهلو 5» را با توجه به اهمیت موضوع، مورد قضاوت و ارزیابی قرار می دهند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا اعلام نتایج و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره متعاقبا از درگاه رسمی تارنمای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با نشانی https://fuman.farhang.gov.ir/ اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار