گفت‌وگوی تلفنی حاجی میرزایی با خانواده شهید علی اکبر سلیمی جهرمی

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدای هفتم تیر، با فاطمه نحریر همسر شهید علی اکبر سلیمی جهرمی و برادر ارجمند آن شهید بزرگوار، محمد حسین سلیمی جهرمی، به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۶۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگوی تلفنی حاجی میرزایی با خانواده شهید علی اکبر سلیمی جهرمی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در این گفت و گوی تلفنی، ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی) یاد و خاطره شهادت مظلومانه آیت االله دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲تن از یاران با وفای ایشان را گرامی داشت و افزود: شهید علی اکبرسلیمی جهرمی، یکی از 72 چهره برجسته شهدای هفتم تیر سال١٣٦٠ بودند که در پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف والای انقلاب منشأ خدمات ارزنده و ماندگاری شدند و امروز بسیاری از مدارس، مراکز آموزشی ما در سطح کشور مزین به نام این شهید جاوید است.

حاجی میرزایی در ادامه، ضمن اشاره به خدمات ارزنده این شهید گرانقدر، افزود: وظیفه داریم از خون شهدای این انقلاب پاسداری کنیم و همیشه یاد، خاطره و خدمات خستگی‌ناپذیر آن ها را ارج نهیم.

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ضرورت ادامه راه شهدا در حفظ ارزش ها و اهداف انقلاب، خاطر نشان کرد: آموزش وپرورش باید همواره سلوک، اندیشه‌ و سیره شهدای والامقام انقلاب، به ویژه چهره های خدوم، متعهد، متخصص و متفکر شهدای هفتم تیر را به جامعه دانش آموزی و نسل های آینده کشور بشناساند.

همسر و برادر شهید سلیمی جهرمی نیز در این گفت و گو ضمن تشکر از توجه وزیر آموزش و پرورش به شهدای هفتم تیر، برای ایشان و سایر دست اندرکاران آموزش و پرورش، آرزوی توفیق کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار