برگزاری یکصد و پنجمین نشست رسمی شورای اسلامی شهراسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهرگفت، از همشهریان عزیز می‌خواهم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کمک کنند تا در مسیر عمران و آبادانی شهر و کشورمان گام برداریم.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یکصد و پنجمین نشست رسمی شورای اسلامی شهراسلامشهر

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در یکصد و پنجمین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضا، سرپرست و مدیران شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به فضای پرشور انتخابات خرداد1400 اظهار کرد: شور انتخابات در فضای عمومی جامعه آغاز شده و همه آحاد مردم خود را برای حضوری حماسی آماده می‌کنند و امیدوارم شاهد حضور پرشور مردم اسلامشهر در پای صندوق‌های رأی باشیم که قطعا" نوید خیر برای شهر و مردم عزیزمان خواهد داشت .

او گفت: از همشهریان عزیز می‌خواهم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی کمک کنند تا در مسیر عمران و آبادانی شهر و کشورمان گام برداریم.

مسرور افزود: خدا را شاکریم که پروژه‌های عمرانی سطح شهر با جدیت دنبال می‌شود و تاکنون هیچ فعالیت عمرانی تعطیل نشده است.

در یکصد و پنجمین نشست رسمی شورا ۵ لایحه مورد بررسی و تبادل نظر اعضای شورای شهر قرار گرفت که ۴ لایحه پس از اعلام نظر کمیسیون های مربوطه مورد موافقت قرار گرفت و تصویب شد.

لایحه دو فوریتی شهرداری اسلامشهر موضوع درخواست سازمان حمل و نقل بار و مسافر مبنی بر صدور مجوز اختصاص ۶۰۰ دستگاه خودرو سواری و ۴۰ دستگاه اتوبوس با راننده جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به منظور هرچه باشکوه‌تربرگزار شدن انتخابات نسبت به تامین پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال نیز از لوایحی بود که مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار