رئیس شورای شهر اسلامشهر:

تحریم‌ها دلیل کم‌‌کاری و عدم مدیریت برخی از مسئولان نباشد

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای شهر اسلامشهر گفت برخی مسئولان شرایط تحریم را دلیل کم‌کاری عدم مدیریت می‌دانند در صورتی که با برنامه‌ریزی و و تأمل بیشتر می‌توان کارها را به نحو شایسته پیش برد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تحریم‌ها دلیل کم‌‌کاری و عدم مدیریت برخی از مسئولان نباشد

محمدمهدی سلیمی، رئیس شورای شهر اسلامشهر در سی و هفتمین نشست رسمی شورا که در سالن پارلمان شهری برگزار شد، در سخنانی با تقدیر از زحمات مجاهدانه حجت‌الاسلام محمدعلی نوروزی، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اسلامشهر اظهار کرد: حجت‌الاسلام نوروزی بیش از چهار دهه امامت جمعه شهرستان اسلامشهر را بر عهده داشتند و اکنون امامت جمعه را به شخص دیگری تحویل دادند.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری به اسلامشهر گفت: بعنوان نماینده مردم از شهردار اسلامشهر درخواست داریم که پیگیر مصوبات سفر ریاست جمهوری در موضوعات مدیریت شهری منطقه باشند و ما هم در شورای شهر پیگیری خواهیم کرد.

سلیمی افزود: در شرایط کنونی با وجود مشکلات اقتصادی و معیشت مردم انسجام مدیریت و وحدت رویه در کارها ضروری است و با توجه به شرایط تحریم و هجمه سنگین دشمنان در مسیر انقلاب اسلامی همیشه این موضوعات را داشتیم و این مسائل نمی‌تواند دلیلی بر عدم کم کاری مسئولان باشد؛ در شرایط اقتصادی فعلی می‌بایست با تعامل و برنامه‌ریزی در راستای معیشت مردم و سایر موضوعات مهم تصمیم‌گیری کرد.

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار