معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

اجرای طرح همتا گامی بلند در جهت پایش فعالیت‌های سوادآموزی

تهران (پانا) - چهارمین جلسه ستاد امتحانات سواد آموزی استان با حضور اعضای ستاد به منظور بررسی وضعیت آزمون های دوره های سوادآموزی تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح همتا گامی بلند در جهت پایش فعالیت‌های سوادآموزی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی گفت: کلاس‌های دوره‌های تحصیلی سوادآموزی و انتقال طرح‌های ریلیف و کمیساریا که دوره آموزشی آنها به پایان رسیده، می‌توانند آزمون‌های پایانی را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بصورت حضوری در مناطق استان برگزار کنند.

او در ادامه دقت در انجام مراحل و اجرای آزمون‌های تکوینی برای سوادآموزان در حال تحصیل و آزمون‌های پایانی با نظارت اعضای ستاد امتحانات مناطق و روسای حوزه‌ها، مراقبین و مصححین را ضروری دانست.

زینالی درخصوص تقویت نظارت‌ها بر اهمیت بهره‌گیری از اعضای ستاد امتحانات مناطق گفت: با تقویت نظارت‌ها و اجرای طرح همتا گامی بلند در جهت پایش فعالیت‌های سوادآموزی و برگزاری بهتر آزمون‌ها برخواهیم داشت.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران صیانت از سلامت سوادآموزان، آموزش دهندگان و سایر عوامل اجرایی در همه فرآیندهای آموزش و آزمون مهم برشمرد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ضروری خواند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار