۱۴۰۰، سال پروژه‌های مدیریت آب‌های سطحی

تبریز(پانا) - شهردار منطقه ۷ تبریز مشکل عمده مدیریت آب های سطحی در جنوب غرب تبریز را عدم وجود شبکه آب و فاضلاب در خلجان و رواسان عنوان و پیش بینی کرد سال آینده خبرهای نویدبخشی در این حوزه وجود خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
۱۴۰۰، سال پروژه‌های مدیریت آب‌های سطحی

به گزارش شهرداری تبریز، محمدعلی سلیمی در تشریح این خبر گفت: خلجان و رواسان جزو روستاهای الحاقی به تبریز بوده که به دلیل عدم وجود شبکه آب و فاضلاب شهری، پساب و فاضلاب های خانگی این مناطق به کانال آبهای سطحی هدایت می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هدایت فاضلاب خانگی به کانال ها علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع، میزان پساب و لجن کانال آبهای سطحی را افزایش می دهد، اظهار کرد: ایجاد شبکه آب و فاضلاب شهری برای این مناطق در حال طی مراحل خود بوده و پیش بینی می شود سال ۱۴۰۰ سال خوش خبری در حوزه مدیریت آب های سطحی در این زمینه برای اهالی منطقه باشد.

سلیمی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: با احداث شبکه آب و فاضلاب در این دو منطقه و تفکیک مسیر آب های سطحی و فاضلاب خانگی از میزان لجن و هزینه های لایروبی در منطقه نیز به طرز قابل توجهی کاسته خواهد شد.

شهردار منطقه همچنین جدول گذاری در سطح منطقه و ترمیم و اصلاح آنها به صورت مستمر و ایمن سازی کانال ها را از دیگر اقداماتی عنوان کرد که طی سال جاری در سطح گسترده در راستای مدیریت آبهای سطحی انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار