پویش و مسابقه «به نام پدر» در فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۷ تبریز

تبریز(پانا) - مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه هفت تبریز از برگزاری پویش و سابقه به مناسبت گرامیداشت روز پدر در فرهنگسراهای شهرداری این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۶۵۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
پویش و مسابقه «به نام پدر» در فرهنگسراهای شهرداری منطقه ۷ تبریز

رحیم برهان در تشریح این خبر گفت: دو پویش و یک مسابقه میان کودکان و نوجوانان سطح منطقه و مخاطبان فرهنگسراها توسط امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه برگزار می شود.

برهان در ادامه اظهار کرد: مسابقه دلنوشته ای به نام پدر میان کودکان و نوجوانان برگزار می شود و علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا هفتم اسفند ماه فرصت دارند تا دلنوشته های خود را ارسال کرده و در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پویش ساخت کارت پستال و پویش همخوانی با شعر علی ای همای رحمت از دیگر برنامه هایی است که توسط گروه فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه برای شهروندان و علاقمندان در نظر گرفته شده است.

برهان با اشاره به پویش ساخت کارت پستال گفت: علاقمندان به شرکت در این پویش ضمن ساخت کارت پستال با خلاقیت و ایده های نو، جمله ای زیبا نیز با موضوع پدر نیز بر کارت نوشته و تا هفتم اسفند به صورت مجازی برای فرهنگسراهای جنوب غرب تبریز ارسال کنند.

مدیر امور فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه اخرین مهلت شرکت در پویش همخوانی با شعر علی ای همای رحمت را نیز تا هفتم اسفند عنوان کرد و اضافه کرد: کودکان با گرفتن ویدیویی از همخوانی این شعر، آن را به صورت مجازی به ادمین کانال طوبی معرفت ارسال کرده و در این پویش در گرامیداشت مقام پدر و سالروز میلاد امام علی (ع) شرکت کنند.

وی در ادامه یادآور شد: از اول اسفند تا ولادت امام علی (ع) به صورت روزانه یک آیه در شأن امام علی تو کانال معرفت طوبی قرار می گیرد و زمینه ای برای آشنایی با دریای معرفت امیرالمومنان فراهم آورده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار