برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی درآموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - جشنواره مجازی موسیقی فجر دانش‌آموزی آموزش و پرورش اسلامشهردر شش بخش،موسیقی سنتی موسیقی کلاسیک و پاپ موسیقی محلی و مقامی تکخوانی( ویژه پسران) لالایی خوانی(ویژه دختران) همنواز با موضوع آزاداجرا خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نخستین جشنواره موسیقی مجازی درآموزش و پرورش اسلامشهر

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا ضمن عرض تبریک چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی، در رابطه با نقش موسیقی جهت جوانان اظهار کرد: یادگبری موسیقی از سنین پایین و آموختن نواختن یک ساز می‌تواند تفکر خلاقانه و مهارت‌های پایه‌ای را ارتقاء دهد و موسیقی به نوجوانان و جوانان ما در تمامی گروه‌ها کمک می‌کند شنوندۀ بهتری باشند.

او در ادامه افزود: در همین راستا و به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، کارشناسی فرهنگی و هنری آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، نخستین دوره جشنواره مجازی موسیقی فجر دانش‌آموزی ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر و در دوره‌های اول و دوم متوسطه با جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

زارعی تصریح کرد: جشنواره مجازی موسیقی فجر دانش‌آموزی در شش بخش موسیقی سنتی موسیقی کلاسیک و پاپ موسیقی محلی و مقامی تکخوانی( ویژه پسران) لالایی خوانی(ویژه دختران) همنواز با موضوع آزاد اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر بیان کرد: مهلت ارسال آثار از نوزدهم لغایت بیست و سوم بهمن 99 است و امیدواریم با مشارکت فعال دانش‌آموزان هنرمند آموزش و پرورش اسلامشهر، شاهد بروز استعدادها و ظرفیت‌های نوین این عزیزان باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز : محدثه صمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار