برگزاری همایش بانوان شهرستان اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

اسلامشهر (پانا) - موفقیت‌ها و توانمندی‌های بانوان اسلامشهر به جهت تربیت خوب و نقش مادران در خانواده است.

کد مطلب: ۱۱۶۰۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش بانوان شهرستان اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)

در این برنامه که با نظارت امور بانوان فرمانداری اسلامشهر در سالن شهید بیضایی مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اسلامشهر برگزار شد ،پس از پخش کلیپی از وضعیت شهرستان اسلامشهر از سال‌های گذشته تاکنون و نمایش ظرفیت‌های دینی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، آموزشی و ... منطقه مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر در سخنان کوتاهی با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه فجر و روز زن به توانمندی‌های بانوان شهرستان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و آن را مهم و موثر دانست.

در ادامه رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش نیز در سخنانی با بررسی نقش زنان در آیات کتاب الهی و دین اسلام به خانواده‌‌ها سفارش کرد: دختران خود را به رعایت ارزش‌های توجه به خانواده راهنمایی کنید و ادامه گفت،تحصیل و کار نباید مانعی برای بانوان ما در امور خانواده باشد و بدانید، دوگانه تحصیل یا اشتغال دوگانه غلطی است که بیشترین ضرر و فشار را بر بانوان ما وارد خواهد کرد.

در این برنامه که شکرالله حسن بیگی معاون سیاسی،اجتماعی استاندار تهران، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر و سایر مسئولان اسلامشهر نیز حضور داشتند،پس از اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی از بانوان برتر و کارآفرین شهرستان اسلامشهر تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار