برگزاری جلسه کمیته همکاری حوز‌ه‌های علمیه و آموزش و پرورش

قرچک (پانا)- امام جمعه شهرستان قرچک گفت: در ابتدای شرایط آموزش غیرحضوری همه ما نگران بودیم که شرایط آموزش دانش‌آموزان به چه شکلی خواهد بود اما به حمد الهی و مجاهدت‌های معلمین برای همه ما خوب روشن شد.

کد مطلب: ۱۱۶۱۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه کمیته همکاری حوز‌ه‌های علمیه و آموزش و پرورش

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه شهرستان ‌قرچک تصریح کرد: معلمین عزیز ما در آموزش غیر حضوری در پیام رسان شاد از وقت و جان خود برای دانش‌آموزان ایثار می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی در این نشست اظهار کرد: در ابتدای شرایط آموزش غیر‌حضوری همه ما نگران بودیم که شرایط آموزش دانش‌آموزان عزیز ما به چه شکلی خواهد‌‌ بود اما به حمد الهی و با مجاهدت‌های معلمین عزیزمان برای همه ما خوب روشن شد که آموزش غیر‌حضوری نیز از شرایط و امتیازات خوبی برخوردار است. همچنین ما شاهد اتفاقات خوبی در آموزش غیرحضوری بودیم.
اسماعیلی در ادامه گفت: بنده به عنوان یک اولیاء شاهد زحمات گرانقدر معلمین هستم و با تشکر از زحمات همه‌ی این عزیزان دعا می‌کنم خداوند به همه سنگرداران آموزش و پرورش صحت و سلامتی عنایت کند.
گفتنی است در این نشست رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک و همکاران اداری در بخش های مختلف گزارش عملکرد آموزشی و پرورشی خود را ارائه و به گفت‌و‌گو و تبادل نظر پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار